Ik wil graag spiegels op mijn MF35 die om een woonwagen van 2 meter breed moeten kunnen kijken. Wat zou ik kunnen gebruiken en hoe monteer ik de spiegels.
Jan Dirk
Spiegels.
Moderators: Tony, fergie, admin
-
Re: Spiegels.
hoi
Ik ben ook een keer met de 135 op vakantie geweest. Daar zit een siroko fram op voor een ruitje. daar heb ik toen een frampje + spiegels op gemaakt.
mvg hans eshuis
Ik ben ook een keer met de 135 op vakantie geweest. Daar zit een siroko fram op voor een ruitje. daar heb ik toen een frampje + spiegels op gemaakt.
mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
Re: Spiegels.
Hallo,
wij hebben vroeger ook op de sirocco 'pet'een buis geklemd. In deze buis konden dan weer buizen schuiven waar speigels aan zaten. Deze spiegels waren van de toenmalige lijnbussen waardoor deze groot genoeg waren om in ons geval genoeg zicht te hebben langs de ladewagen.
Er zijn in de handel spiegels verkrijgbaar die veelal op de motorkap gemonteerd worden. Deze zijn verstelbaar en hebben vaak een ronde kleine spiegel er op zitten.
Het nadeel is dat de motorkap trilt en je daardoor weinig ziet.
Groetend,
Rinze
wij hebben vroeger ook op de sirocco 'pet'een buis geklemd. In deze buis konden dan weer buizen schuiven waar speigels aan zaten. Deze spiegels waren van de toenmalige lijnbussen waardoor deze groot genoeg waren om in ons geval genoeg zicht te hebben langs de ladewagen.
Er zijn in de handel spiegels verkrijgbaar die veelal op de motorkap gemonteerd worden. Deze zijn verstelbaar en hebben vaak een ronde kleine spiegel er op zitten.
Het nadeel is dat de motorkap trilt en je daardoor weinig ziet.
Groetend,
Rinze
MF 135, grondbakje,ferguson grondbakje(earthscoop), MF 35X multipower