2cv boxermotor

Hier mogen alle discussie gestart worden die niets met trekkers te maken hoeven hebben. Het mag natuurlijk wel, maar het is niet noodzakelijk.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
jens

2cv boxermotor

Bericht door jens »

Hallo iedereen,
Ik heb eens een vraagje over een 2cv boxermotor mijn vriend had een staan
die gemonteert stond op een grasmaaier, de krukas was vastgedraait in een van de hoofdlagers.
Ik ben vandaag eens gaan helpen om die lager er af te krijgen en dit is gelukt, nu moet hij het weer
monteren, maar vind hier weinig gegevens voor: de aanhaalspanningen en zo, misschien weten jullie
iets meer een link naar een website,...

groetjes,jens
-Ferguson 35 "goudbuikje" uit 57
-éénschaar Hert ploeg

fergie
Contacteer:

Re: 2cv boxermotor

Bericht door fergie »

Hello Jens,

FF google : http://issuu.com/onderhoud/docs/2cv6/1

PS. Afdruk maken van een pagina : Vergroot het zo groot mogelijk uit op het scherm. Druk dan CTRL + PrtScr tegelijk. Copie van je desktop wordt nu in het klembord gezet. Open een programma waar je plaatjes mee kunt zien/bewerken (bv. Irfanview). Kies daar optie plakken in en de copie wordt in je toepassing geplakt. Nu is het af te drukke. Dit werkt ook als de toepassing of website de functie afdrukken heeft geblokeerd. Resultaat is niet mooi maar voor bij de hand met het sleutelen toch beter dan een computer in de werkplaats.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

jens

Re: 2cv boxermotor

Bericht door jens »

Hoi, René
heel erg bedankt voor de site

groetjes jens
-Ferguson 35 "goudbuikje" uit 57
-éénschaar Hert ploeg

Plaats reactie