Foto's topic

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
MF_699

Foto's topic

Bericht door MF_699 »

Hallo

Ik was hier juist eve alles aan het doornemen en nu zag ik net dat je nergens foto's kunt posten van je eigen (MF) trekker ?
Het is misschien een idee om daar een topic over te maken , dacht ik zo ?

Mvg Kevin
_____Red Pride , World Wide_____

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Kevin,

Je kunt natuurlijk wel foto's posten maar om je trekker aan de wereld te laten zien kun je natuurlijk Gerrit een paar foto's mailen om aan z'n foto pagina toe te voegen al dan niet voorzien van kommentaar !.

Groetjes,

René de Bruin.

http://www.annatefka.com/mf_foto/ferg_start.htm
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door admin »

Beste kevin,

Als je foto's van je trekker op deze website wilt, stuur me dan een email met de foto's. Dan maak ik een pagina voor je aan en plaats hem tussen de andere trekker foto's. Dat doe ik al heel wat jaren.

Ik wil zelf kunnen bepalen wat ik wel en niet op mijn website plaats. Ook wil ik waken over de grote en de kwaliteit van de foto's. Een voorwaarde op deze site's is dat hij met een gewoon telefoonmodum ook te bekijken moet zijn. Dat is met de folders al wat moeilijk.

Iedereen die dus foto's van zijn (Massey) Ferguson trekker of machine op mijn website geplaats wil hebben, mag mij een email sturen. Stuur het liefst meerdere foto's zodat ik er de beste uit kan kiezen.

Mocht je dit geen goede werkwijze vinden, dan hoor ik het ook graag. Ik sta voor de meeste serieuze verbeteringen open.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

MF_699

Bericht door MF_699 »

Hallo Gerrit ,

Oke bedankt voor de tip :wink:

Mvg Kevin
_____Red Pride , World Wide_____

Caster

Bericht door Caster »

Hallo Gerrit,

Ik heb een paar weken terug foto's doorgestuurd maar ik heb ze tot op heden nog niet op de site zien staan. Waren de foto's niet goed of mogen er alleen maar originele tractoren op jouw site :? ?
Tractor: MF 135
Werktuigen: PZ Strela, 2 transportbakken, weidesleep, aanhangwagen 3ton, Huard 2schaar ploeg, zelfbouw landrol.

admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door admin »

Caster,

De foto's die je stuurde zijn heel goed. Helaas is het heel erg druk bij de hoofdsponsor van deze website (Mijn werkgever). Dat betekent dat ik regelmatig over moet werken. Daarnaast heb ik 2 lieve jonge kinderen die ik ook graag zie. Samen met vrijwilligerswerk (computerles geven) maakt dat ik niet zwem in de vrije tijd.

Ik begrijp je ongeduld heel goed. Dat zou ik ook hebben. Je bent overigens niet de enige die even moet wachten (helaas).

Zodra ik tijd heb, zet ik met heel plezier je trekker op de website. Dat de trekker niet helemaal orgineel is, doet er niet toe.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Plaats reactie