Hoe gaat het in zijn werk om een traktor over te schrijven op een familielid. Dacht iets gehoord te hebben dat het dan alleen maar administratief geregeld kan worden zonder een technische keuring.
Ik woon wel in Belgie dus daar zullen de regels anders zijn dan in Nederland.
Mijn vader wil de traktor op mijn naam laten zetten omdat hij misschien zelf een andere traktor wil kopen en de MF dan van mij is.
Traktorkenteken overzetten naar familielid
Moderators: Tony, fergie, admin
Traktorkenteken overzetten naar familielid
Tractor: MF 135
Werktuigen: PZ Strela, 2 transportbakken, weidesleep, aanhangwagen 3ton, Huard 2schaar ploeg, zelfbouw landrol.
Werktuigen: PZ Strela, 2 transportbakken, weidesleep, aanhangwagen 3ton, Huard 2schaar ploeg, zelfbouw landrol.
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Traktorkenteken overzetten naar familielid
Caster,
Zoals je zelf al zegt, kunnen de Nederlanders je daar geen antwoord op geven.
Ik hoop dat de bezoekers uit België je kunnen helpen. De regels zijn in België inderdaad heel anders dan in Nederland.
Groetjes Gerrit Preuter.
Zoals je zelf al zegt, kunnen de Nederlanders je daar geen antwoord op geven.
Ik hoop dat de bezoekers uit België je kunnen helpen. De regels zijn in België inderdaad heel anders dan in Nederland.
Groetjes Gerrit Preuter.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Re: Traktorkenteken overzetten naar familielid
Ik weet dat bij een erfenis de trekker niet moet gekeurd worden.. Maar of je dit ook zo kan doen weet ik niet.
Jeroen
Jeroen