Hey
Ik ben Richard ik ben 25 jaar en werk voor mezelf en heb een auto garage (alle merken) http://www.euro-cars.nl.
Verder ja hoe is mijn hobby ontstaan ik heb altijd naast een boerderij gewoont en later ook gewerkt en ja dan raak je er mee besmet. Nu heb ik 2 jaar geleden een Ferguson gekocht in heel slechte staat ben er aan begonnen en is nu een nette goed werkende tractor. Goudbuikje van 31-01-1957
Verder heb ik een aantal werktuigen want ja je moet er ook wel wat mee doen.
Grond schuifje
Grond bakje
Kunstmeststrooier
Vicon hooi/stro schudder
Triltandcultivator
Maaimachine
Hooi/stro pers Rivierre-casalis van 1953
Accrobaat
New Holland hogedruk pers
Banden wagen
Verder ongeveer 2 ha land waar we 2 keer per jaar hooi vanaf halen en zelf kunstmest strooien, Maaien, Schudden en persen en dan gaat het hooi naar een liefhebber verder af en toe ook andere dingen zoals ploegen en andere werkzaamheden dus mijn trekker word nog goed gebruikt zeg maar.
Verder als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag maar nu weten jullie wat meer van mijzelf.
Mvg Richard Helder
Dit ben ik
Moderators: Tony, fergie, admin
-
Dit ben ik
Laatst gewijzigd door Goudbuikje op za 17 jan 2009 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Goudbuikje - Massey Ferguson 6180 - Banden wagen - Grote platte wagen - Antieke aardappelpoter voor achter de trekker - Spijkstaal platte wagen - Triltand cultivator - Houtversnipperaar - MF 14 pers - Same trident 130
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Dit ben ik
Richard,
Welkom op het forum. Bedankt voor het voorstellen op het forum.
Leuk dat je de trekker nog regelmatig gebruikt.
Welkom op het forum. Bedankt voor het voorstellen op het forum.
Leuk dat je de trekker nog regelmatig gebruikt.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger