Hallo
Ik ben bezig met het opkanppen van mijn TEF.
Nu wil ik het logotje van de motorkap een beetje opknappen en bijschilderen. Is er een ralkleur voor de blauwe kleur van het logo?
Ik heb ook nog een vraag over verfspuiten en polijsten.
Ik heb verschillende delen grijs gespoten maar op sommige delen zit een beetje een soort spuitwaas, kan ik deze polijsten met een autopoetsmachine en commandant? Ik heb een industrie zijdeglans gebruikt.
Ik hoor het graag.
Groet,
JanDirk
KLEUR LOGO TEF
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Contacteer:
Re: kleur logo TEF
Hello Jan-Dirk,
Logo weet ik geen kleur nummer voor maar het is zo klein dat een "hard blauw" altijd wel goed lijkt en tenzij je "neus aan neus" parkeert ziet niemand het verschil.
Poetsen moet wel lukken maar gebruik liever een hooger nummer commandant en doe er langer over. Dat komt het resultaat ten goede.
Groetjes,
René.
Logo weet ik geen kleur nummer voor maar het is zo klein dat een "hard blauw" altijd wel goed lijkt en tenzij je "neus aan neus" parkeert ziet niemand het verschil.
Poetsen moet wel lukken maar gebruik liever een hooger nummer commandant en doe er langer over. Dat komt het resultaat ten goede.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....