motor olie MF 25

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
rutger

motor olie MF 25

Bericht door rutger »

Ik heb zo juist de afdichting van mijn olie carter vervangen. Dus nu wou ik hem starten, maar tijdens het starten maakte hij een heel raar geluid en hij starte ook niet. Het klonk precies als er geen olie bij de pistons kwam. Kan het dat je de olie pomp ergens moet opgieten?
Wie kan mij helpen?

:D rutger :D
een onverwoestbare massey ferguson 25

fergie
Contacteer:

Re: motor olie MF 25

Bericht door fergie »

Hello Rutger,

Starte hij voor die tijd wel ?. Indien zo wat heb je dan allemaal los gehad ?. Alleen een carter pakking vervangen moet geen effect hebben zoals jij beschrijft namelijk.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

rutger

Re: motor olie MF 25

Bericht door rutger »

Ik heb het gevonden! :idea: Het was de starter die zo een raar geluid maakte, die heb ik dan maar laten reviseren en nu draait hy weer perfect. Wel :? raar :? want voordat ik aan de tractor begon te sleutelen hoorde je nix van de starter.

:D rutger :D
een onverwoestbare massey ferguson 25

Plaats reactie