Dit is een gewone 35. Als de dynamo met een beugel aan een stuk is gemonteerd is het een X. Da's dan zelfde als op een 135. Deze beugel is tegen de zijkant van de distibutie kast aan geschroefd. Daartoe is die dan voorzien van een vlak geslepen stuk en boutgaten.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
als het een mf 35x 3cyl is zit de uitlaat aan de linker kant vanaf de bestuurder
en een een gewone 35 4cyl zit de uitlaat aan de rechter kan vanaf de bestuurder.
Er zijn 2 versie's van de drie cylinder, de ene 37 Pk en de ander 42 Pk. De laatste heet dan 35X.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Dat is inkorrekt !. Ben daar nog eens even ingedoken en de laatste stand van zaken lijkt te zijn dat de schuine stand pas de laatste versie in de 135 moet zijn geweest. Helaas heb ik er nog geen voorbeeld van gezien, komend weekend in Panningen eens even opletten !. Zo zie je maar weer dat we altijd wel iets leren, je bent er in iedergeval niet te oud voor !.
Groetjes,
René.
Op panningen onder een hele boel motor kappen gekeken en de 35X staan de verstuivers rechtop, bij de 135 staan ze scheef.
Groetjes,
René.