Carterpan 3 cilinder Perkins

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Ard

Carterpan 3 cilinder Perkins

Bericht door Ard »

Ha luitjes, Ik mis op mijn TE20 P3 een plaat aan de onderkant van de carterpan. Je kijkt zo tegen de krukas aan. Kan ik hier zelf iets voor maken ? Zit er ook zo'n plaat op een 35 3 cilinder ?
Heeft iemand mischien nog its liggen in dat geval ?

Groeten, Ard

fergie
Contacteer:

Re: Carterpan 3 cilinder Perkins

Bericht door fergie »

Hello Ard,

Dat deksel is wat je mist is de bodem van de aanzuig zeef voor de oliepomp. Zit ook in de latere perkins motoren dus zou niet zo'n probleem moeten wezen. MF onderdeel nummer is 0994574 voor de 3-cylinder in de 35.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Ard

Bericht door Ard »

Okee, bedankt ! Nou op zoek dan maar !

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Ard,

Probeer eerst de dichtsbij zijnde MF dealer eens met dit nummer. Eventueel een diesel service bedrijf ?. Het is geen MF formaat onderdeel nummer dus zou kunnen dat ze gewoon het perkins nummer hebben over genomen.

Groetjes en succes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie