Let op, bij aanhangers is de breete van de laadvloer vermoedelijk aan de smalle kant. Er zijn wel brede maar het is wel even opletten. Ik zal morgen eens even de spoorbrete voor je opmeten.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Neen, je zet alleen de dissel in de transport stand zodat de trekker er niet naast maar ervoor rijdt. Pers blijft zelf gewoon zo breed. Spoorbrete is maar ca 10 cm minder, totale breete over de banden is echter ook ca 2,5 meter.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Geen idee moet het antwoordt zijn. Ik vermoed dat die er wel zijn echter zul je wel even moeten zoeken.
Wij hebben hem met onze deutz opgehaald (die loopt ruim 30 en je zit droog), mischien kun je een trekker lenen die wat sneller loopt dan je MF25 ?. Al dan niet met een landbouw wagen (die willen wel eens knap groot en breed zijn) alleen heb je dan ook flinke lange oprijplaten of heftruck/kraan nodig. Alleen is 200Km minimaal 10 uur rijden als hij 40Km/h gaat... Wij hoefden maar ca 40Km.
Groetjes,
René.