Ferguson kunstmeststrooier

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
E.Eenink

Ferguson kunstmeststrooier

Bericht door E.Eenink »

hallo

Ik heb de kunstmest strooier helemaal gespoten en is bijna klaar maar nu wil ik de hendel van hoeveel kunstmest op het blad komt in elkaar zetten maar nu weet ik niet precies hoe het in elkaar moet het lijkt erop dat ik iets kwijt ben.
Heeft iemand er een foto van of een ander plaatje.

Edwin

admin
Site Admin
Contacteer:

Re: Ferguson kunstmeststrooier

Bericht door admin »

Beste Edwin,

Via de volgende link kom je bij een onderdelen boekje.
http://www.annatefka.nl/mf_ond_boek/machines/mf721s.pdf

Dit onderdelen boekje is ook te vinden via [Techniek] en dan [onderdelen boeken].
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

E.Eenink

Bericht door E.Eenink »

ik heb net gekeken maar het staat er niet tussen wat ik zoek.
Heeft iemand ook een ferguson kunstmest strooier? zou die misschien een foto of iets willen maken hoe het in elkaar zit

Edwin

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Edwin,

Die dingen zijn hier natuurlijk enorm schaars, heb de vraag even op het FOFH forum gezet, wellicht heb ik daar meer kans.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

E.Eenink

Bericht door E.Eenink »

hallo

René heb jij geen kunstmeststrooier van ferguson want ik merk wel dat jij vanalle ferguson machines hebt.

Edwin

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Edwin,

In m'n onderschrift staat exact wat ik heb. Ik weet niet of ik overigens een kunstmest stooier zou kopen al had ik een mooie kans. Ruimte gebrek dwingt je toch te kiezen voor dingen die toch nuttig kunen zijn en aangezien wij geen boerderij hebben....

Ik heb een reactie van iemand die het exacte onderdelen boek heeft, ik wacht af.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie