Wat ik me nou afvraag; als je de trekker (MF65 in mijn geval) wegzet bijvoorbeeld met het pincetbakje, en je laat dat bakje op een bepaalde hoogte staan, hoort dat bakje dan na bijv. een uurtje, of eventueel een nacht dan nog steeds op die hoogte te staan?
bij mijn trekker is dat nu niet het geval, maar ik werk ook nogal eens met een Someca 415, en daar blijft ie makkelijk 2,3,4 nachten op dezelfde hoogte staan, vandaar dat ik me dit begon af te vragen?
MF65, moet de hef blijven hangen als je hem ffe wegzet?
Moderators: Tony, fergie, admin
MF65, moet de hef blijven hangen als je hem ffe wegzet?
Groet, Bert
1961 MF 865 (franse uitvoering van de 65)
1961 MF 865 (franse uitvoering van de 65)
Re: MF65, moet de hef blijven hangen als je hem ffe wegzet?
Bij mijn 35 zakt die ook mettertijd ook naar beneden. Nog niet echt op gelet na hoeveel tijd exact.
.
.
Hallo Bert,
De hef zal naar beneden zakken omdat er zuigerveren op de hefzuiger zitten die nooit 100 % dicht zijn.
En de pers- en zuig kleppen van de hefpomp lekken ook altijd wat.
Groeten Wim.
De hef zal naar beneden zakken omdat er zuigerveren op de hefzuiger zitten die nooit 100 % dicht zijn.
En de pers- en zuig kleppen van de hefpomp lekken ook altijd wat.
Groeten Wim.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9
-
- Site Admin
- Contacteer:
Hoi Bert,
Bij een MF van die leeftijd is dat normaal dat de heft zakt als je hem weg zet.
Geen zorgen over maken tenzij de hef meteen naar de grond zakt als je koppeling in trapt.
Bij een MF van die leeftijd is dat normaal dat de heft zakt als je hem weg zet.
Geen zorgen over maken tenzij de hef meteen naar de grond zakt als je koppeling in trapt.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger