Wat is een ploeg waard op het moment ?

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
fergie
Contacteer:

Wat is een ploeg waard op het moment ?

Bericht door fergie »

Hello Allemaal.

Overweeg om m'n 3-schaar MF ploeg te verkopen. Hij is kompleet op de voorsnij mesjes na (schijf kouters wel aanwezig) met eerste voor verstel apparaat. Wat zijn die dingen momenteel waard ?. Staat scharen goed, borden wat afgesleten aan de onderkant maar niet dun. In welke richting moet ik dan denken ?. Is bijna identiek aan deze :

Afbeelding

Mijne heeft echter een dubbele topstang aansluiting (met een 2e cat 2 gat)

Reden eventueele verkoop is ruimte gebrek en ik heb er een keer mee geploegd maar moet minimaal een later type 35 voor en liever 65 of 135 dus de TEF gaat het zeker niet redden. En m'n 35 (de petrolium) is het oude type, die kan hem bijna niet omhoog krijgen onder het ploegen. Met de diesel heb ik niet geprobeerd maar die kan het dubbele tillen dus dat moet wel gaan.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door admin »

René,

Twee schaar Ferguson ploegen doen 300 tot 500 euro voor een goede complete. Zelf heb ik de indruk dat MF ploegen maar heel iets minder doen.
Lijkt mij dat je ploeg iets van 400 tot 600 euro op mag brengen.

Ik heb een Tractor and Machinery tijdschriften liggen van dit jaar. Ik zal eens kijken wat daar de vraagprijs doet.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

hans eshuis

Bericht door hans eshuis »

hoi

Het is volgens mij meer dit; wat een gek er voor geeft.

Oud ijzer prijs tot ???

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

E.Eenink

Bericht door E.Eenink »

hallo

Als je hem verkoopt ik heb wel intresse.
Is het die wie op de foto staat?

(ik weet niet of de goudbuik hem kan trekken en tillen maar hoeft niet kan ook wel aan 560 moet 8 ha ploegen)

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Edwin,

Neen, hij lijkt er op, is ongerestaureerd maar niet zwaar veroest of zo. Ik heb iemand beloofd hem eerst te bellen voordat hij in de verkoop gaat. Helaas is die op vakantie tot begin julie, we moeten dus even gedult gaan hebben.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

E.Eenink

Bericht door E.Eenink »

oke als je nog een keer een andere twee schaar of een andere ferguson ploeg hebt hoor ik het graag. (andere ferguson machines zijn ook goed)

Edwinj

Plaats reactie