Goedenavond allemaal
Ik heb een MF 133 gekocht met aan de linker zijde een leiding op de achterbrug net na de versnellingsbak die via iets naar de brandstofpomp loopt alleen daar is hij gebroken en hij rijd er al jaren mee rond heeft iemand een idee waarvoor hij is?
Mvg Richard
Leiding MF 133 ??
Moderators: Tony, fergie, admin
-
Leiding MF 133 ??
- Bijlagen
-
- 20220604_194559.jpg
- (171.2 KiB) 254 keer gedownload
-
- 20220604_194552.jpg
- (190.19 KiB) 254 keer gedownload
Goudbuikje - Massey Ferguson 6180 - Banden wagen - Grote platte wagen - Antieke aardappelpoter voor achter de trekker - Spijkstaal platte wagen - Triltand cultivator - Houtversnipperaar - MF 14 pers - Same trident 130
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Leiding MF 133 ??
Hoi Richard,
Als ik me niet vergis, is dat een beveiling op de brandstof pomp om er voor te zorgen dat de trekker niet harder kan 20 km/uur.
Dit was een eis in Duitsland. Door de buis lopen 2 draden als ik me niet vergis.
Als ik me niet vergis, is dat een beveiling op de brandstof pomp om er voor te zorgen dat de trekker niet harder kan 20 km/uur.
Dit was een eis in Duitsland. Door de buis lopen 2 draden als ik me niet vergis.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
-
Hey gerrit
Het is echt een leiding er komt geen Electronic in voor.....
Gr Richard
Het is echt een leiding er komt geen Electronic in voor.....
Gr Richard
Goudbuikje - Massey Ferguson 6180 - Banden wagen - Grote platte wagen - Antieke aardappelpoter voor achter de trekker - Spijkstaal platte wagen - Triltand cultivator - Houtversnipperaar - MF 14 pers - Same trident 130
-
Sorry je hebt gelijk de ene kant heeft nog wel een draad die uit het dashboard komt en de andere kan niet meer maar ik zal es op onderzoek gaan nu heb ik een idee wat t is iig
Thanks
Thanks