Hallo, Ik kan nergens vinden hoeveel olie en koelvloeistof er in de 158 gaat als ik alles wil vervangen.
en welke filters er op zitten.
ik heb hier op de site gekeken bij 158, en dan onderaan geeft ie meer technische gegevens voor de 130???
wie kan mij helpen?
Merci.
Hoeveelheid olie en koelvloeistof MF158
Moderators: Tony, fergie, admin
Hoeveelheid olie en koelvloeistof MF158
Groet, Bert
1961 MF 865 (franse uitvoering van de 65)
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Hoeveelheid olie en koelvloeistof MF158
Hoi Bert,
Als de 158 een 3 cylinder motor heeft, kun je voor de motor bij de MF135 kijken.
Voor de achterbrug kun je kijken naar de MF165.
Als de 158 een 3 cylinder motor heeft, kun je voor de motor bij de MF135 kijken.
Voor de achterbrug kun je kijken naar de MF165.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Ok, maar da's vreemd, deze MF158 heeft de AD4-203.
Ik heb inmiddels alle gegevens die ik moest hebben. merci
Ik heb inmiddels alle gegevens die ik moest hebben. merci
Groet, Bert
-
- Site Admin
- Contacteer:
Hoi Bert,
Ik zou uit automatisme ook op de 4-cylinder motor gegokt hebben.
Echter ik heb in sommige bronnen ook een 3-cylinder genoemd gezien. Die kunnen het natuurlijk ook fout hebben opgeschreven.
Ik zou uit automatisme ook op de 4-cylinder motor gegokt hebben.
Echter ik heb in sommige bronnen ook een 3-cylinder genoemd gezien. Die kunnen het natuurlijk ook fout hebben opgeschreven.
Groetjes Gerrit Preuter
dat komt vaker voor hé? MF's zijn gebouwd in zoveel stuks en variaties, dat er ook dingen gebouwd zijn die gewoon niet in de boeken voorkomen!
kijk maar naar mijn cilinderbussen...
vandaag nog bij iemand geweest die twee jaar geleden dezelfde trekker als de mijne opgeknapt heeft, ook de motor.
zonder dat ik er iets over gezegt had begon hij over het verhaal van het één en tweedelige carter en bij hem stond er ook een A4-203 op, terwijl in al mijn documentatie staat dat het carter met de wig een Mk1 versie is met de A4-192 motor is
kijk maar naar mijn cilinderbussen...
vandaag nog bij iemand geweest die twee jaar geleden dezelfde trekker als de mijne opgeknapt heeft, ook de motor.
zonder dat ik er iets over gezegt had begon hij over het verhaal van het één en tweedelige carter en bij hem stond er ook een A4-203 op, terwijl in al mijn documentatie staat dat het carter met de wig een Mk1 versie is met de A4-192 motor is

Groet, Bert