Pakking inspuiten met Copper gasket cement. Dat wordt met racemotoren, ook turbo diesels, gebruikt om de koppakkingen in te spuiten tegen lekkages.
Inspuiten, twee lagen kort laten drogen en pakking + kop monteren volgens normale manier. Heft kleine oneffenheden en krassen op het dichtingsvlak op, druk en temperatuur bestendig.
Wie weet helpt dit ook in dit geval! Ik gebruik het zelf bij de koperen koppakking van m’n Harley.
Grt
Simon
olie lekkage koppakking FE 35 na revisie
Moderators: Tony, fergie, admin
Re: olie lekkage koppakking FE 35 na revisie
Thanks Simon!Simon1980 schreef: di 13 apr 2021 19:47 Pakking inspuiten met Copper gasket cement. Dat wordt met racemotoren, ook turbo diesels, gebruikt om de koppakkingen in te spuiten tegen lekkages.
Inspuiten, twee lagen kort laten drogen en pakking + kop monteren volgens normale manier. Heft kleine oneffenheden en krassen op het dichtingsvlak op, druk en temperatuur bestendig.
Wie weet helpt dit ook in dit geval! Ik gebruik het zelf bij de koperen koppakking van m’n Harley.
Grt
Simon
Ik zal overwegen om volgende winter de kop nog eens te trekken. deze zomer laat ik het hierbij. de tuin heeft nu aandacht nodig en het lekt niet heel erg...maar het is wel jammer
Goudbuikje '57, Horex Regina 250 '57, Bernard W12 (2x)