Goeiemiddag,
Ik ben bezig met een revisie van mijn koppeling van een FE35 met dubbele drukgroep. Nu wil ik nieuwe drukvingers bestellen en nieuwe schotel veren, alleen weet iemand waar ik dat kan bestellen? Ik had drukvingers bij HTPS gezien alleen die waren voor het "nieuwe" type drukgroep. Passen die vingers even goed op mijn koppeling?
Mvg Myron
FE 35 koppeling revisie
Moderators: Tony, fergie, admin
FE 35 koppeling revisie
- Bijlagen
-
- 20201112_172252.jpg (277.46 KiB) 1817 keer bekeken
Goudbuikje 1957, MF 178 4wd, MF 185 4wd, Perkins P6, Schukken/Rasspe maaibalk.
Re: FE 35 koppeling revisie
Ik heb ze bij koop van der wal gekocht.......ze zijn wel duur hoor
Goudbuikje '57, Horex Regina 250 '57, Bernard W12 (2x)
Beste GMJ,
Ik kon ze niet meer vinden bij koopvanderwal. Ik heb hier op de site gekeken en daar stond wat over oplassen. Dat heb ik gedaan en daarna vlak geslepen. En nagemeten of ze alle 3 de zelfde hoogte hadden.
Even goed bedankt.
Mvg Myron
Ik kon ze niet meer vinden bij koopvanderwal. Ik heb hier op de site gekeken en daar stond wat over oplassen. Dat heb ik gedaan en daarna vlak geslepen. En nagemeten of ze alle 3 de zelfde hoogte hadden.
Even goed bedankt.
Mvg Myron
Ik snap het.Myron schreef: vr 13 nov 2020 22:36 Beste GMJ,
Even goed bedankt.
Mvg Myron
Het is bij vd Wal goed om even te bellen. degene die er over gaat heeft al een aantal dingen voor me gevonden die ik nergens kon vinden. zoals de koppeling vingers.
Oplassen is trouwens een goed idee vind ik. Daar had ik ook aan moeten denken, gezien de prijs

Goudbuikje '57, Horex Regina 250 '57, Bernard W12 (2x)
Bedankt voor de tip! Dat zal ik de volgende keer doen. Ze zijn inderdaad duur. Ik had in je restauratie verslag gelezen dat ze maar liefst €90,00 euro kosten.