vroeger stond er toch een balk onder waar je op kon klikken als ik me niet vergis
probleem met fotos
Moderators: Tony, fergie, admin
probleem met fotos
vroeger stond er toch een balk onder waar je op kon klikken als ik me niet vergis
mf 135 , mf 155 , mf 240 , mf 44 ploeg, deutz fahr km22 maaier , kuhn4 elements schuder , veenhuis hark ,newholland 278 pers ,schuitermaker rijsen meststrooier , lely kunstmest strooier , lemken 2 schaar wentel ploeg , duport giertank ,lans aardapelrooier , waterkracht veldspuit,lemken culivator , hekamp kiepbak , hekamp pelletvork wifo hefmast, bergmann 4 wielige 2 zijdige kipper pegoraro frees
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: probleem met fotos
Hoi Alfred,
Dat klopt, dat was bij de vorige versie zo.
Nu moet je eerst bijlagen drukken en dan op bestanden toevoegen.
Dan wordt een verkenner window opgestart en kun je het bestand selecteren.
Daarna kun je op plaats in tekst klikken. Je hoeft nu ook niet meer het plaatje eerste kleiner te maken. Dat gebeurt nu vanzelf.
Succes met het plaatsen van je bericht.
Dat klopt, dat was bij de vorige versie zo.
Nu moet je eerst bijlagen drukken en dan op bestanden toevoegen.
Dan wordt een verkenner window opgestart en kun je het bestand selecteren.
Daarna kun je op plaats in tekst klikken. Je hoeft nu ook niet meer het plaatje eerste kleiner te maken. Dat gebeurt nu vanzelf.
Succes met het plaatsen van je bericht.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Re: probleem met fotos
dank je wel voor de duidelijke uitleg , nu lukt het wel 

mf 135 , mf 155 , mf 240 , mf 44 ploeg, deutz fahr km22 maaier , kuhn4 elements schuder , veenhuis hark ,newholland 278 pers ,schuitermaker rijsen meststrooier , lely kunstmest strooier , lemken 2 schaar wentel ploeg , duport giertank ,lans aardapelrooier , waterkracht veldspuit,lemken culivator , hekamp kiepbak , hekamp pelletvork wifo hefmast, bergmann 4 wielige 2 zijdige kipper pegoraro frees