Tef 20 diesel wordt heet en vermogen minder
Moderators: Tony, fergie, admin
-
Tef 20 diesel wordt heet en vermogen minder
Ik heb een tef 20 diesel. Na circa anderhalf uur gemaaid te hebben begon het vermogen terug te lopen en moest ik gas bijgeven om te kunnen maaien. Uiteindelijk kookte hij behoorlijk en heb hem helemaal laten afkoelen. Hij starte daarna goed en lijkt het vermogen terug te hebben. Wat kan de oorzaak hiervan zijn. (Het is een diesel)
-
Re: Tef 20 diesel wordt heet en vermogen minder
Wie helpt mij ???
Alvast bedankt.
gr Paul
Alvast bedankt.
gr Paul
-
- Site Admin
- Contacteer:
Hoi Paul,
Heet worden en vermogen verlies.
Dat lijkt mij op verkeerde moment van inspuiting. Kan de afstelling van de brandstof pomp verlopen zijn?
Heet worden en vermogen verlies.
Dat lijkt mij op verkeerde moment van inspuiting. Kan de afstelling van de brandstof pomp verlopen zijn?
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
-
Kan ik de afstelling van de brandstof pomp controleren?
Wat ik vreemd vind, is dat toen hij afgekoeld was weer normaal liep. Kan de diesel te warm zijn geworden doordat hij al anderhalf uur heeft moeten maaien? Of hangt dit ook samen met de afstelling van de brandstofpomp?
Alvast bedankt voor de reactie
Groetjes Paul
Wat ik vreemd vind, is dat toen hij afgekoeld was weer normaal liep. Kan de diesel te warm zijn geworden doordat hij al anderhalf uur heeft moeten maaien? Of hangt dit ook samen met de afstelling van de brandstofpomp?
Alvast bedankt voor de reactie
Groetjes Paul
Hallo Paul,
Koelwater op peil, V snaar goed op spanning, waterpomp geen speling, radiateur niet verstopt aan de voorkant met hooi o.i.d. , kanalen inwendig van de radiateur niet verstopt, geen geknikte waterslangen?
Groeten Wim.
Koelwater op peil, V snaar goed op spanning, waterpomp geen speling, radiateur niet verstopt aan de voorkant met hooi o.i.d. , kanalen inwendig van de radiateur niet verstopt, geen geknikte waterslangen?
Groeten Wim.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9