misschien is het jullie bekend en is het bewust, maar de automatische login hier op het forum werkt niet.
Enfin, ik vermoed dat het een instelling bij jullie is, want op een ander phpbb forum heb ik er op deze pc geen problemen mee.
Is niet altijd een probleem maar is soms dus wel
mvg,
Koen
The Path of excess leeds to the tower of wisdom (W. Blake)
Dat wisten we al, Gerrit is er mee bezig voor zover mij bekend.
Groetjes.
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik log zelf iedere dag automatisch in. Het is mij nog nooit opgevallen in ieder geval. Ik heb echter eerder van iemand gehoord dat die er af en toe moeite mee had.
Misschien dat anderen ook even kunnen laten weten of hun automatische login wel of niet werkt.
Had het de laatste week ook weer een paar keer...., niet echt een probleem maar wilde het wel even melden.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Zowel thuis als op het werk, werkt het automatisch aanmelden.
Als ik op het werk mijn email check, lukt het de eerste keer wel op automatische het wachtwoord in te vullen. De tweede keer lukt dat niet.
Ik weet niet of dat vergelijkbaar is.
-indien ik surf via IE of FF naar de site dan ben ik niet automatisch ingelogged.
-Klik ik op een link in een mail "melding van het plaatsen van een reactie" dan ben ik ingelogged!
straffe toeren.
The Path of excess leeds to the tower of wisdom (W. Blake)
Ik ben sinds kort actief op een ander forum. Daar merk ik het zelfde.
Op de eerste pagina ben ik niet ingelogd. Klik ik door op een onderwerp, dan ben ik wel ineens ingelogd. Het ligt blijkbaar aan het script dat het forum genereerd. Hier kan ik zelf niets aan veranderen. Het is te hopen dat het met een update verholpen kan worden.