Hallo allemaal,
Vraagje: Past een trekkerjas van een MF 135 goed op een MF35?
Ik hoor graag van jullie
mvg
Theo
Trekkerjas MF35
Moderators: Tony, fergie, admin
Re: Trekkerjas MF35
Hallo Theo,
Het frame is in elk geval anders.
En een MF 135 heeft ook verschil in frame tussen een rechte en een kromme vooras.
Er zijn dus 3 verschillende types van frames: MF 35, MF 135 kromme vooras en MF 135 rechte vooras.
Een MF 35 - 4 cil. heeft de uitlaat rechts zitten en de MF 35 - 3 cil. en de 135 links, dit i.v.m. als de uitlaat naar boven geplaatst is en er een gat in het kleed gemaakt is voor de uitlaat.
Of er verschil in het kleed zit weet ik niet.
Groeten Wim.
Het frame is in elk geval anders.
En een MF 135 heeft ook verschil in frame tussen een rechte en een kromme vooras.
Er zijn dus 3 verschillende types van frames: MF 35, MF 135 kromme vooras en MF 135 rechte vooras.
Een MF 35 - 4 cil. heeft de uitlaat rechts zitten en de MF 35 - 3 cil. en de 135 links, dit i.v.m. als de uitlaat naar boven geplaatst is en er een gat in het kleed gemaakt is voor de uitlaat.
Of er verschil in het kleed zit weet ik niet.
Groeten Wim.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9
Hallo Wim,
Bedankt voor je antwoord. Zijn de frames alleen wat betreft de bevestigingsbeugels anders of is de vorm van t hele frame anders?
Gr Theo
Bedankt voor je antwoord. Zijn de frames alleen wat betreft de bevestigingsbeugels anders of is de vorm van t hele frame anders?
Gr Theo
Hallo Theo,
De vorm van het frame is volgens mij ook anders.
En misschien is de lengte van de poten van het frame ook verschillend, maar dat weet ik niet.
Groeten Wim.
De vorm van het frame is volgens mij ook anders.
En misschien is de lengte van de poten van het frame ook verschillend, maar dat weet ik niet.
Groeten Wim.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9
-
Wij hebben nog een jas van een 35-3 liggen, dus mocht je er een zoeken, is dat misschien wat voor je.
wij hebben in het verleden een frame en jas van een 35 op een 135 met kromme vooras gezet hebben toen alleen de steunen tegen het dashboard aangepast en ik dacht de rechtersteun onderaan i.v.m. gaspedaal
mf 135 , mf 155 , mf 240 , mf 44 ploeg, deutz fahr km22 maaier , kuhn4 elements schuder , veenhuis hark ,newholland 278 pers ,schuitermaker rijsen meststrooier , lely kunstmest strooier , lemken 2 schaar wentel ploeg , duport giertank ,lans aardapelrooier , waterkracht veldspuit,lemken culivator , hekamp kiepbak , hekamp pelletvork wifo hefmast, bergmann 4 wielige 2 zijdige kipper pegoraro frees