HELP: waar kan ik MF30 startgloeier en leiding kopen

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
ebbr

HELP: waar kan ik MF30 startgloeier en leiding kopen

Bericht door ebbr »

Tijdje terug al es wat gepost over het gloeigedeelte van de mf30.

Hij heeft een gloeibougie zonder weerstand, waarin een brandstof aansluiting is opgenomen.

Vanaf de diesel retourleiding af 'n klein reservoir loopt dan een diesel leiding naar deze voorgloeier. contact om gloeien diesel d'r bij en PLOF en starten is de bedoeling. Bij mij is dit gedeelte d'r af en zit er een bougie zonder brandstofleiding...dat werkt dus niet!

Wie weet waar de voorgloeier voor dit type en het stuk brandstofleiding van het reservoir naar deze bougie te verkrijgen is.

Histoparts mailde me dat ze dit niet leveren kunnen.

Gr Rene
****MF30****

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello René,

Ik heb helaas geen gegevens over de MF30, alleen de MF25 komt voor. Daarom is het de vraag of er in de MF30 een andere gloeier zit dan de 25 welke wel een weerstand zou hebben. Staat dan vermeld als niet geilustreerd bij het startslot. Dat wil overigens niet zeggen dat hij daar aan het startslot is geschroefd maar het zou best kunnen. De gloeiers voor de MF25 hebben ook twee onderdeel nummers 2666103 en 2666102 maar welke wat is.... in ieder geval zou je deze wel kunnen gebruiken mits je dan ook de betreffende weerstand plaatst. MF dealer zou je er aan moeten kunnen helpen.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie