Keerringen MF135

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Janos

Keerringen MF135

Bericht door Janos »

Ik wil binnenkort onze mf135 gaan splitsen omdat hij als maar meer olie begint te verliezen.
Bij het splitsen zou ik de koorddifhting op de krukas willen vervangen door het systeem van fergyfan.de zodanig dat een keerring kan gebuikt worden.

Deze dus: http://www.fergy-fan.de/Motor-Dichtsaet ... 9ca537f45/

Vermits ik deze dichtingset bij hen wil bestellen zou ik in een keer ook de dichtingen van de versnellingsbakzijde willen mee bestellen. Maar op de pagina van de versnellingsbak staan zoveel mogelijkheden dat ik niet weet welke ik moet bestellen.

http://www.fergy-fan.de/Getriebe-Dichtu ... 9ca537f45/

Wij hebben een mf135 met dubbele koppeling en de gewone bak (3 maal vooruit en 1 achteruit), dus geen multipower. Kan iemand mij meegeven welke twee keerringen ik nodig heb?

Alvast bedankt

Mvg

Jan

fergie
Contacteer:

Re: Keerringen MF135

Bericht door fergie »

Hello Janos,

195501M1 en 195523M1 zijn de MF nummers, hij heeft die er bij staan dus ff zoeken en je vindt ze wel. Ik zal de FAQ zsm ff bijwerken. Belangrijkste is dat er een circlip in het tandwiel zit waardoor de onderste as er niet uit kan, dat staat nu niet in de FAQ. Dus lager huis er uit trekken en dan circlip in het tandwiel er uit.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Janos

Re: Keerringen MF135

Bericht door Janos »

Bedankt René, heb alles besteld.

Mvg

Jan

Plaats reactie