Hallo mede oldtimer liefhebbers
Ik ben Maurice
Na een periode van slechte omstandigheden in privé situatie > verkeerde buren/recht systeem/politie/overspannen gezondheid en als laatste verhuizing <, hebben mijn vrouw en ikzelf weer tijd om onze hobby voort te zetten.
Doordat ik nu met mijn planning met betrekking tot het onderhoud van onze oldtimers achter lig en toch de tractoren gebruikt zijn geworden, hoop ik met jullie hulp weer te genieten van onze hobby.
Wij zijn in bezit van een Ferguson TEA type met een P3 motor (1948), Ferguson 2 schaar rondgaand ploeg en een Massey Ferguson 35x (1962).
Weer terug op forum
Moderators: Tony, fergie, admin
Weer terug op forum
Laatst gewijzigd door Maurice69 op ma 14 nov 2016 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Re: Weer terug op forum
Hello Maurice,
Welkom en natuurlijk zullen we helpen naar kunnen. Om te beginnen, een 35x kan vanaf eind 1962.
Groetjes,
René.
Welkom en natuurlijk zullen we helpen naar kunnen. Om te beginnen, een 35x kan vanaf eind 1962.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Weer terug op forum
Maurice,
Welkom terug op het forum.
Het leven loopt soms anders dan gehoopt.
Ik hoop dat vanaf nu het geluk jullie weer toe gaat lachen en blijft lachen.
Welkom terug op het forum.
Het leven loopt soms anders dan gehoopt.
Ik hoop dat vanaf nu het geluk jullie weer toe gaat lachen en blijft lachen.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger