Beste heren,
op de gasschuif boven op de deksel lekt de MF Diesel,
Inmiddels wel een pakking setje gekocht, met heel veel O ringen, maar weet niet of er 1tje ontbreekt
als ik de veel los haal en de het moertje er afhaal en vervolgens de gafel er af haal zit er een dopje
onder dat dopje zit geen afdichting (hoort er hier 1tje, bv een O ring).
Mocht iemand een duidelijke Exploded view hebben dan zou ik er erg mee geholpen zijn
mvgr John
Lekkage Brandstofpomp mf 35 3 cylinder
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Contacteer:
Re: Lekkage Brandstofpomp mf 35 3 cylinder
Hello John35,
De O-ringen zitten in het deksel, je zult het deksel moeten lichten om die te vervangen. Elke as (stop en gas) hebben 2 kleine o-ringen elk. let op bij het demonteren dat je het deksel maar een stukje licht en dan kijken en de veer voor het gas los haken. Onthoud goed in welke positie die veer zit !. Zorg er voor dat de pomp aan de buitenkant zo schoon mogelijk is zodat er geen rommel in de pomp tercht komt als je hem uit elkaar neemt !.
Groetjes,
René.
De O-ringen zitten in het deksel, je zult het deksel moeten lichten om die te vervangen. Elke as (stop en gas) hebben 2 kleine o-ringen elk. let op bij het demonteren dat je het deksel maar een stukje licht en dan kijken en de veer voor het gas los haken. Onthoud goed in welke positie die veer zit !. Zorg er voor dat de pomp aan de buitenkant zo schoon mogelijk is zodat er geen rommel in de pomp tercht komt als je hem uit elkaar neemt !.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Beste Rene,
Dankje voor je snelle antwoord.
heb het dekseltje gelicht, daar zat geen O Ringentje onder dus das 1 van de twee
waar zit de tweede? aan de binnen zijde?
Alvast bedankt.
mvgr John
Dankje voor je snelle antwoord.
heb het dekseltje gelicht, daar zat geen O Ringentje onder dus das 1 van de twee
waar zit de tweede? aan de binnen zijde?
Alvast bedankt.
mvgr John
-
- Contacteer:
Hello Johan,
Ze zitten in de asjes, die moet je dus uit het deksel trekken.
Groetjes,
René.
Ze zitten in de asjes, die moet je dus uit het deksel trekken.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
-
Misschien helpt dit: https://www.youtube.com/watch?v=h26p78YZIr4, is wel van een 4 cilinder (mf 65) maar dat met die O-ringetjes moet normaal het zelfde zijn. Hierin wordt ook uitgelegd hoe al die veren onder de deksel moeten zitten, moest je dit niet meer weten.
Groetjes Louis
Groetjes Louis