rechten

Hier mogen alle discussie gestart worden die niets met trekkers te maken hoeven hebben. Het mag natuurlijk wel, maar het is niet noodzakelijk.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
arjendj
Contacteer:

rechten

Bericht door arjendj »

zijn er copyright rechten op bv werkplaatshandleiding en folders ?
mag ik bv een werkplaats handleiding plaatsen of moet ik dan om toestemming vragen ?
Massey Ferguson 35x ,Zelfbouw triltand cultivator met schuif, , Grondbakje merk onbekend , Weilandbloter en Gamborini kunstmeststrooier

admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door admin »

Beste Arjen de Jong,

Ik neem aan dat AGCO alle copyrights heeft. Er worden nog steeds werkplaatshandboeken uitgegeven door Massey Ferguson (AGCO).
Werkplaatshandboeken plaats ik dus niet op mijn site.

Voor folders is het een ander verhaal. Deze worden niet meer gedrukt. Als ik die op mijn site plaats, breng ik AGCO geen economische schade toe. Waarschijnlijk schend ik hierbij wel copyrights.

Voor instructieboekjes ligt het nog iets moeilijker. Ze worden niet meer uitgegeven, maar sommigen worden wel herdrukt in Engeland met toestemming van Massey Ferguson (AGCO).

Als je documentatie hebt die nog niet op mijn site te vinden is, heb ik graag dat je die naar me stuurt. Ik bewerkt ze dan en maak ze geschikt voor internet. Dat doen anderen ook met enige regelmaat.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

arjendj
Contacteer:

vraagje

Bericht door arjendj »

Mag ik ook links naar pagina's van deze site openen met uiteraard vermelding er onder??
Massey Ferguson 35x ,Zelfbouw triltand cultivator met schuif, , Grondbakje merk onbekend , Weilandbloter en Gamborini kunstmeststrooier

admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door admin »

Beste Arjen de Jong,

Stuur me even een prive email.
Dit is niet langer een onderwerp om te bespreken op het forum.

Het linken naar een specifieke pagina op mijn website heb ik liever niet.
Een link plaatsen naar mijn website mag altijd. Ik zal een link naar jouw site maken als die online is.
Laatst gewijzigd door admin op ma 18 feb 2008 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

arjendj
Contacteer:

ok

Bericht door arjendj »

http://mailarjendj.nl

Ik weet genoeg. :D

Plaats reactie