Ik ben van plan om nieuwe nozzles in mij massey te zetten en kan een verstuivertester lenen om de verstuivers op de juiste druk te kunnen zetten ( volgens mij moet ik ze iets hoger afstellen zo'n 140 bar). Als ik het goed heb kan ik de druk regelen met een stelschroef. Klopt het dat ik de onderkant van de verstuiver moet afschroeven om bij deze schroef te komen? Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten?
Groeten Marcel
Verstuivers mf835 op goede druk zetten
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Contacteer:
Re: Verstuivers mf835 op goede druk zetten
Hello Marcel,
Nozles vervangen doe je via de onderkant, de afatelling zit onder de dop aan de bovenkant. Let op bij het uitbouwen van de verstuivers, niet onder de aansluiting wrikken of je vervormd de body en je retour nippel gaat lekken. Ik zet altijd de klemmen los maar wel met de moeren er nog op, leidingen los en dan starten. De compressie druk zal de verstuiver wel los wrikken. De klem er niet afhalen anders heb je een deuk in je tank !.
Groetjes,
René.
Nozles vervangen doe je via de onderkant, de afatelling zit onder de dop aan de bovenkant. Let op bij het uitbouwen van de verstuivers, niet onder de aansluiting wrikken of je vervormd de body en je retour nippel gaat lekken. Ik zet altijd de klemmen los maar wel met de moeren er nog op, leidingen los en dan starten. De compressie druk zal de verstuiver wel los wrikken. De klem er niet afhalen anders heb je een deuk in je tank !.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Re: Verstuivers mf835 op goede druk zetten
Hoi René,
Bedankt voor het snelle antwoord!
Groeten Marcel
Bedankt voor het snelle antwoord!
Groeten Marcel