Hallo allemaal
Wie kan mij vertellen of het normaal is ,dat er op de priesas speeling zit.
ik heb de motor er voorheen ,en het viel me op dat ik de priesas wel een paar mm heen en weer kan doen.
wie heeft het antwoord?
Met vr gr. Hans
priesas
Moderators: Tony, fergie, admin
-
Re: priesas
Dag hans,
Komt door het conische lager aan de achterkant van de price-as. Hij kan in die hele buis op en neer volgens mij. Dacht niet dat het een probleem was!
Komt door het conische lager aan de achterkant van de price-as. Hij kan in die hele buis op en neer volgens mij. Dacht niet dat het een probleem was!
Groetjes Richard.
Ferguson TED P3 1950 - Ferguson TED 20 1950 - Ferguson Butterfly Plough - Ferguson Belt Pulley - Ferguson Subsoiler - Massey Ferguson 3 Furrow Plough - Massey Ferguson 198 Bar Mower
Pa heeft een MF 65 MK1
Ferguson TED P3 1950 - Ferguson TED 20 1950 - Ferguson Butterfly Plough - Ferguson Belt Pulley - Ferguson Subsoiler - Massey Ferguson 3 Furrow Plough - Massey Ferguson 198 Bar Mower
Pa heeft een MF 65 MK1
-
- Contacteer:
Re: prise-as
Hello Hans,
IN een "gemiddelde" bak heeft inderdaad zoveel speling en dat hoeft niet een probleem te zijn. In geval van mijn eigen bak heb ik de opgegeven voorspanning weer op de assen geshimd en dan is er weinig beweging in te krijgen.
Groetjes,
René.
IN een "gemiddelde" bak heeft inderdaad zoveel speling en dat hoeft niet een probleem te zijn. In geval van mijn eigen bak heb ik de opgegeven voorspanning weer op de assen geshimd en dan is er weinig beweging in te krijgen.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Re: priesas
Mannen bedankt voor de reacties
Vr gr hans
Vr gr hans