Hallo,
Wij zij een FE35 aan het restaureren met een 23C standard motor en CAV rotatieve mazoutpomp.
De motor heeft voorverwarmers (gloei-inrichting).
We zijn op zoek naar de 4 verstuiverleidingen.
Origineel zijn deze niet meer beschikbaar bij massey ferguson en namaak kan ik ze nergens vinden.
Heeft iemand enig idee waar deze leidingen eventueel nog verkrijgbaar zijn of waar ik deze aan de hand van mijn model kan laten namaken?
Alvast bedankt voor de tips.
verstuiverleidingen voor Standard 23C met voorverwarmers
Moderators: Tony, fergie, admin
Re: verstuiverleidingen voor Standard 23C met voorverwarmers
Hallo Karel,
Ik begreep dat jij 4 gloeispiralen in de cilinderkop hebt zitten.
Daar heeft volgens mij niemand passende verstuiverleidingen voor.
Je kunt de gewone verstuiverleidingen kopen die o.a. Histoparts, Agriline enz. op de site hebben staan en deze zelf pas maken.
Niet te scherp ombuigen, dan scheuren ze.
De leidingen mogen geen contact maken met de gloeispiralen of delen daarvan, omdat er anders kortsluiting in het gloeisysteem komt.
Groeten Wim.
Ik begreep dat jij 4 gloeispiralen in de cilinderkop hebt zitten.
Daar heeft volgens mij niemand passende verstuiverleidingen voor.
Je kunt de gewone verstuiverleidingen kopen die o.a. Histoparts, Agriline enz. op de site hebben staan en deze zelf pas maken.
Niet te scherp ombuigen, dan scheuren ze.
De leidingen mogen geen contact maken met de gloeispiralen of delen daarvan, omdat er anders kortsluiting in het gloeisysteem komt.
Groeten Wim.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9
Heb je een foto, volgens mij heb ik nog een compleet blok staan.
Tractoren: 1X Ferguson TE P3 uit 47', 1x Ferguson TED, 2x Ferguson TEF, 1x Ford Dexta, allround erf slaaf.
Machines: Miedema wagen, PZ135 maaier, PZ Strela, Weidesleep, Grondbakje, JF AV40 mestwagen, Ferguson earthscoop, Ferguson potato planter, Ferguson 2 schaar ploeg 12 inch,Ferguson 2 schaar ploeg 10", Ferguson 1 schaar ploeg, Ferguson cordwoodsaw, Ferguson cultivator, Ferguson spring tine cultivator, Ferguson ridger, Beet harvester, Potato spinner, Ferguson grader, MF 4 schaar ploeg.
Machines: Miedema wagen, PZ135 maaier, PZ Strela, Weidesleep, Grondbakje, JF AV40 mestwagen, Ferguson earthscoop, Ferguson potato planter, Ferguson 2 schaar ploeg 12 inch,Ferguson 2 schaar ploeg 10", Ferguson 1 schaar ploeg, Ferguson cordwoodsaw, Ferguson cultivator, Ferguson spring tine cultivator, Ferguson ridger, Beet harvester, Potato spinner, Ferguson grader, MF 4 schaar ploeg.
Kijk even bij http://www.agrilineproducts.com/Catalog ... rentPage=1
Even naar beneden scrollen tot aan engine parts, daar die je injector pipes 1 t/m 4 staan, nieuw....
Groeten!
Even naar beneden scrollen tot aan engine parts, daar die je injector pipes 1 t/m 4 staan, nieuw....
Groeten!
-
- Contacteer:
Hello Thomas,
" Fuel Pipe - Injector Line 1 Not suitable for export model Cylinder Heads with individual heate... "
Groetjes,
René.
" Fuel Pipe - Injector Line 1 Not suitable for export model Cylinder Heads with individual heate... "
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Inderdaad de gloeispiralen over 't hoofd gezien!
Maar voor eenieder die geen gloeispiralen heeft....
Groeten!
Maar voor eenieder die geen gloeispiralen heeft....

Groeten!