Ik wil stuurbekrachtiging laten bouwen op mf 135. Dit zou ten koste gaan van het rijgedrag op de weg. vraag : heeft hier iemand ervaring mee, en is het evt te beinvloeden tijdens het opbouwen.
gr jos
stuurbekrachtiging
Moderators: Tony, fergie, admin
Re: stuurbekrachtiging
Dag Jos,
Ik weet in het verleden dat een vriend van mij dat gedaan heeft met een MF165 met materiaal van Sparex. Alles monteerde perfect niets op aan te merken, maar na enig gebruik begon er overal olie te lekken, er was de ene dichting na de andere die begon te lekken, nu alles wat kon vernieuwd worden is vernieuwd. Zo zie je maar.
Gr Johan
Ik weet in het verleden dat een vriend van mij dat gedaan heeft met een MF165 met materiaal van Sparex. Alles monteerde perfect niets op aan te merken, maar na enig gebruik begon er overal olie te lekken, er was de ene dichting na de andere die begon te lekken, nu alles wat kon vernieuwd worden is vernieuwd. Zo zie je maar.
Gr Johan
TEF,TED,FE35goudbuik,MF35x,MF65,Ford 8NAN,Ford Ferguson 2N.
Re: stuurbekrachtiging
hallo ik heb vorig jaar zon setje van een mf 135 met rechte vooras op mijn mf 240 gebouwd het werkt tot nu toe prima je moet eerst wel iets wennen aan het stuurgedrag (stuur draait niet zo snel meer automatisch terug ) , maar wil het voor geen goud meer missen. ik had dit setje van histoparts moest wel de bevestigingsplaat iets aanpassen omdat er een cabine op mijn trekker zit
groeten rene
groeten rene
mf 135 , mf 155 , mf 240 , mf 44 ploeg, deutz fahr km22 maaier , kuhn4 elements schuder , veenhuis hark ,newholland 278 pers ,schuitermaker rijsen meststrooier , lely kunstmest strooier , lemken 2 schaar wentel ploeg , duport giertank ,lans aardapelrooier , waterkracht veldspuit,lemken culivator , hekamp kiepbak , hekamp pelletvork wifo hefmast, bergmann 4 wielige 2 zijdige kipper pegoraro frees