Hierbij mijn restauratie verslag, bedoeling is om hem helemaal aan te pakken. Motorisch loopt ie 100% dus alleen de pakkingen worden vervangen en alle filters worden vernieuwd. Verder word alles schoongemaakt en ontvet en weer netjes in elkaar gezet. Verder ben ik bezig met alle onderdelen op te zoeken en ben ik begonnen met het kaalmaken van de verflagen, leuk klusje.... Heb een verijdbare straalmachine gekocht die ontzettend handig is, scheelt weer krabben zeg maar en je hebt een geweldig resultaat. Ga er mijn eigen draai aan geven qua kleur combinatie, orgineel is mooi maar apart vind ik ook leuk, niet schrikken hij wordt niet paars

tzt wordt het wel duidelijk haha. Trekker is zo goed als gedemonteerd dus straks wordt de helft gepoedercoat voor een extra sterke verflaag, frame wordt gespoten net als de spatborden en motorkap en dashboard voor het gladde resultaat. Velgen worden daarintegen ook gepoedercoat.
Hier wat foto's:
Hoe ze er momenteel bij staat
Revisie hefblok, gestraald en morgen nieuwe pakkingen monteren mis alleen een paar rubberen ringen voor het blok wat eronder zit iemand idee waar die te verkrijgen zijn?
Motor revisie voor zover dat nodig is:

cillinderkop en als is er af geweest schoongemaakt en kleppen gesteld.
heb nog een boel andere projecten dus wordt een drukke zomer
wordt vervolgd....