gashandel en stangen systeem ted
Moderators: Tony, fergie, admin
gashandel en stangen systeem ted
heren..
ik ben met mijn ted bezig. nou lag een deel van het stangen systeem los.
we hebben het terug in elkaar gezet maar nou lijkt het alsof hij verzuipt bij vol gas.
ook blijft de hendel niet in dezelfde stand staan als in hem verder open zet..(valt terug naar bijna stationair.)
ook hebben we een veer gevonden bij dat stangen systeem maar geen idee waar hij thuis hoort.
heeft er evt. iemand detailfoto's voor me.? dan kan ik alles even nalopen.
alvast bedankt..
gr,s stijn
ik ben met mijn ted bezig. nou lag een deel van het stangen systeem los.
we hebben het terug in elkaar gezet maar nou lijkt het alsof hij verzuipt bij vol gas.
ook blijft de hendel niet in dezelfde stand staan als in hem verder open zet..(valt terug naar bijna stationair.)
ook hebben we een veer gevonden bij dat stangen systeem maar geen idee waar hij thuis hoort.
heeft er evt. iemand detailfoto's voor me.? dan kan ik alles even nalopen.
alvast bedankt..
gr,s stijn
Re: gashandel en stangen systeem ted
niemand die me hiermee kan helpen..??
Beste Stijn,
op deze site staat heel veel informatie. Het is soms even zoeken maar deze link kun je vast gebruiken.
http://www.annatefka.nl/mf_ond_boek/te2 ... pl_102.pdf
op deze site staat heel veel informatie. Het is soms even zoeken maar deze link kun je vast gebruiken.
http://www.annatefka.nl/mf_ond_boek/te2 ... pl_102.pdf
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.
Make time for your hobby!
Make time for your hobby!
Plaats zels eens detailfotos van jouw carb en regelaar aansluiting. dan kan ik wel zien wat je "fout" kan hebben.
Het teruglopen kan zijn omdat je bij de ronde schijf (onder je dashboard) geen of oud frictie materiaal hebt zitten. Deze moet gespanngn worden aan de andere kant met een veer. Lastig klusje, had ik ook, zelfs nu is net nog niet ideaal.Opspannen is erg lastig, je moet eigenlijk een ander spansysteem hebben, maar dat is nu eenmaal niet zo.
Het teruglopen kan zijn omdat je bij de ronde schijf (onder je dashboard) geen of oud frictie materiaal hebt zitten. Deze moet gespanngn worden aan de andere kant met een veer. Lastig klusje, had ik ook, zelfs nu is net nog niet ideaal.Opspannen is erg lastig, je moet eigenlijk een ander spansysteem hebben, maar dat is nu eenmaal niet zo.
ik krijg m,n foto.s nog niet geupload..
van t weekend nog even kijken hoe ik dat ga doen.
aan die tekening heb ik al heel wat.
bedankt.
gr,s stijn
van t weekend nog even kijken hoe ik dat ga doen.
aan die tekening heb ik al heel wat.
bedankt.
gr,s stijn
probleem lijkt in t systeem achter de carburateur te zitten.. zit een hendel voor choke en een veer? zonder veer pingelt i heel erg in toeren.
as ik nou vol gas rijd houd i in hij rijd geen constante snelheid en hoor m backfire geven..
krijg het zo vlug niet gevonden en aangezien ik er zaterdag even mee naar nijnsel wil rijden mag i best beter lopen..
iemand die een optie/afbeelding heeft (of in de buurt woont) ik kom er zo niet meer uit.
gr,s stijn
as ik nou vol gas rijd houd i in hij rijd geen constante snelheid en hoor m backfire geven..
krijg het zo vlug niet gevonden en aangezien ik er zaterdag even mee naar nijnsel wil rijden mag i best beter lopen..
iemand die een optie/afbeelding heeft (of in de buurt woont) ik kom er zo niet meer uit.
gr,s stijn
Ploffen in de uitlaat kan ook een verkeerd afgestelde ontsteking zijn.
Zelfs de afstelling van de Carburateur kan ontregeld zijn.
Zelfs de afstelling van de Carburateur kan ontregeld zijn.
Ferguson Ted petroleum1953, M-F 133 3cil 1968. En ander antiek.
w.o. LFE 3 punt maaibalk 1963, Rud Sack ploeg 1930, Allen Oxford TS 1957, Agria 1700 D tuinfrees, Gutbrod tuinploeg, bungartz tuinfreesje, Trabant 601 1964, smid gebouwde melkbussen 3 punt bak, smid gebouwde achterlader met bak en vork jaren 60
w.o. LFE 3 punt maaibalk 1963, Rud Sack ploeg 1930, Allen Oxford TS 1957, Agria 1700 D tuinfrees, Gutbrod tuinploeg, bungartz tuinfreesje, Trabant 601 1964, smid gebouwde melkbussen 3 punt bak, smid gebouwde achterlader met bak en vork jaren 60