restauratie tea met p3 perkins

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
r zantingh

restauratie tea met p3 perkins

Bericht door r zantingh »

hallo ik ben rene en heb onlangs een massey ferguson tea met p3 conversion kit gekocht
om te restaureren maar sommige bouten zijn afgebroken en ook het schroefdraad gedeelte
van de carterpan zijn er afgebroken hoe los ik dit op???

fergie
Contacteer:

Re: restauratie tea met p3 perkins

Bericht door fergie »

Hello Naamgenoot,

Nog een Rene hier, da's altijd goed !. Soms zegt een foto meer dan 1000 woorden dus in dit geval schat ik dat we een paar foto's kunnen gebruiken om te bekijken wat het beste is om te doen.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Symen

Bericht door Symen »

Hallo Zantingh,

er zijn verschillende types P3. Ik heb wel wat motoronderdelen liggen van een P3. Carterpan is er ook wel bij. Symen.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.

Make time for your hobby!

henkd270

Bericht door henkd270 »

Hallo rene
ik heb in geval van nood ook nog wel wat onderdelen van een p3 liggen
ben trouwens nog wel op zoek naar een goed onderblok van een p3

Symen

Bericht door Symen »

Onderblok van P3 heb ik maar als het degene is die je zoekt is de vraag. Dit is de latere P3 maar niet de 144.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.

Make time for your hobby!

henkd270

Bericht door henkd270 »

Dank je wel symen
maar ik zoek er een van een 144.

r zantingh

Bericht door r zantingh »

hallo naamgenoot ik zal proberen een paar foto,s er op te krijgen
maar ben helaas niet zo goed met de computer. Het lukt dus niet om de foto's als bijlage mee te sturen. Misschien is het handiger dat je even een mailtje verstuurd naar r.zantingh8@kpnplanet.nl, dit is mijn mailadres. Als ik jouw mailadres dan heb, kan ik jouw de foto's via de mail toesturen.
Oké??

groeten René

Plaats reactie