Goeiedag,
Vorige week kreeg ik ineens de vraag of ik wat aan het onderhoud van een TEF kan doen. Hij is al zo'n 5 jaar in het bezit van mijn schoonvader die hem in goede staat heeft overgenomen van een liefhebber. Waarschijnlijk zal ik hem de komende jaren geleidelijk gaan overnemen en dan ook zelf het onderhoud gaan doen, dus ik zal vast veel op dit forum te vinden zijn. Ik ben niet erg technisch, maar heb sinds 2 jaar een oude Mercedes die mijn geknutsel tot nu toe goed overleefd heeft.
Ik zal binnenkort eens wat verdere informatie en foto's plaatsen.
vriendelijke groet, blauweaaf
TEF in Ede
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Contacteer:
Re: TEF in Ede
Hello Blauweaaf,
Welkom hier. We doen ons best je te helpen hier al is het soms niet helemaal de goede kant op. Ik had gepoogd je eerste vraag in het daarvoor bestemde forum te verplaatsen wat een beetje niet goed ging..... Mischien dat je eerste antwoord beter helpt !.
Groetjes,
René.
Welkom hier. We doen ons best je te helpen hier al is het soms niet helemaal de goede kant op. Ik had gepoogd je eerste vraag in het daarvoor bestemde forum te verplaatsen wat een beetje niet goed ging..... Mischien dat je eerste antwoord beter helpt !.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....