Hallo
Vooreerst allemaal een zalige kerst en voorspoedig 2008.
Bij mijn 35x is het rubber van het driepunt al in een vergevordere staat van ontbinding. Kan dit vervangen worden en hoe moet ik te werk gaan, moet het hefdeksel er afgenomen worden. Als dit rubber niet vervangen wordt kan dit schade aanbrengen door stof of water binnenin de hydrauliek.
Groeten Johan.
Rubber driepunt 35x
Moderators: Tony, fergie, admin
Rubber driepunt 35x
TEF,TED,FE35goudbuik,MF35x,MF65,Ford 8NAN,Ford Ferguson 2N.
-
- Contacteer:
Hello Johan,
Rubber nieuw leverbaar sinds enige jaren via de meeste aftermarket kanalen. Het vervangen zou naar ik zo lees van buitenaf moeten kunnen. Ik moet het zelf nog doen dus hoe het precies gaat kan ik je niet zeggen.
Dit is overigens wel een typisch geval waar het hebben van het service manual van assistentie is. Heb je er een ?
Groetjes,
René.
Rubber nieuw leverbaar sinds enige jaren via de meeste aftermarket kanalen. Het vervangen zou naar ik zo lees van buitenaf moeten kunnen. Ik moet het zelf nog doen dus hoe het precies gaat kan ik je niet zeggen.
Dit is overigens wel een typisch geval waar het hebben van het service manual van assistentie is. Heb je er een ?
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....