Hallo,
Graag stel ik me voor op dit forum. Ik ben Theo Egberts. Sinds een paar jaar heb ik en MF 35x. Puur voor de hobby. De liefde voor MF is jaren geleden ontstaan toen ik in mijn vrije tijd op een boerderij hielp. Daar hadden ze een "kleine" trekker, een MF 35x en een "grote" trekker, eerste een MF 165 multi power en later een MF 675.
Ik sleutel graag aan mijn trekker. Hij staat nu dan ook gesplitst in de garage om een olielekkage van de achterste krukaskeerring te verhelpen. Verder gebruik ik hem voor allerhande klusjes: een vriend helpen bij de hooibouw, sneeuwschuiven, bomen en struiken rooien, schoolplein schoonmaken etc.
Ik hoop op dit forum in contact te komen met andere liefhebbers in de buurt van Hilversum en kennis over MF te kunnen vergaren en delen.
met vriendelijke groet,
Theo Egberts
Graag stel ik me even voor
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Graag stel ik me even voor
Hoi Theo,
Welkom op het Forum.
Er zitten ook liefhebbers bij jou in de buurt.
Een andere optie die goed werkt, is een tractor show in de buurt bezoeken en daar de MF liefhebber aanspreken.
Welkom op het Forum.
Er zitten ook liefhebbers bij jou in de buurt.
Een andere optie die goed werkt, is een tractor show in de buurt bezoeken en daar de MF liefhebber aanspreken.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
-
- Contacteer:
Re: Graag stel ik me even voor
Hello Theo,
Welkom hier !. Weer een liefhebber, daar hebben we hier nog altijd gebrek aan !.
De 35 is een zeer bruikbaar machientje en dat heb je dus al in de gaten. Hij zit wat ingewikkelder in elkaar dan een TE maar ook maar net en dat maakt hem toch een stuk bruikbaarder. Er staan diverse FAQ's over op het forum, versnellingsbak (lekkage meestal bak of ook bak) en een algemene splitsen van de trekker enz.
Groetjes,
René.
Welkom hier !. Weer een liefhebber, daar hebben we hier nog altijd gebrek aan !.
De 35 is een zeer bruikbaar machientje en dat heb je dus al in de gaten. Hij zit wat ingewikkelder in elkaar dan een TE maar ook maar net en dat maakt hem toch een stuk bruikbaarder. Er staan diverse FAQ's over op het forum, versnellingsbak (lekkage meestal bak of ook bak) en een algemene splitsen van de trekker enz.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....