afstelen van tef 20
Moderators: Tony, fergie, admin
afstelen van tef 20
Waar stel ik de stationar af van me tef want hij loopt iets te hoog gr sil maas
Re: afstelen van tef 20
hoi,
volgens mij kan je niet veel gaan afregelen, maar ik kan me vergissen
misschien een vacuumlek naar je diafragma in je pomp?
zit alles goed vast bij de motorinlaat?
groeten,
Simon
volgens mij kan je niet veel gaan afregelen, maar ik kan me vergissen
misschien een vacuumlek naar je diafragma in je pomp?
zit alles goed vast bij de motorinlaat?
groeten,
Simon
Ferguson TEF 20 1953
-
- Contacteer:
Re: afstelen van tef 20
Hello Sil,
Luchtfilter schoon ?. En goed gemonteerd ? (geen lekkage). Omdat de TEF een een-kring systeem regulateur heeft is het lucht filter een belangrijk punt, moet schoon zijn en moet gemonteerd zijn. Filter verstopt is toerental omlaag een geen filter is toerental omhoog.
Overigens, 400-450 toeren is het startionair toerental, da's 140-160 op de aftakas.
Is een filmpje, klik er maar op, kun je ook horen welk toerental het is.
Groetjes,
René.
Luchtfilter schoon ?. En goed gemonteerd ? (geen lekkage). Omdat de TEF een een-kring systeem regulateur heeft is het lucht filter een belangrijk punt, moet schoon zijn en moet gemonteerd zijn. Filter verstopt is toerental omlaag een geen filter is toerental omhoog.
Overigens, 400-450 toeren is het startionair toerental, da's 140-160 op de aftakas.

Is een filmpje, klik er maar op, kun je ook horen welk toerental het is.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....