Hallo, ik ben Gunther.
Woon in België(Bilzen)
Ben 47 jaar oud en heb oldtimertracktoren voor de hobby.
nieuw lid: Gunther MF 135 (1966) Ferguson TED20 P3 (1952)
Moderators: Tony, fergie, admin
nieuw lid: Gunther MF 135 (1966) Ferguson TED20 P3 (1952)
- Bijlagen
-
- Onderweg naar een treffen.
- 404655_524372817579502_1682842596_n.jpg (40.83 KiB) 6739 keer bekeken
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: nieuw lid: Gunther MF 135 (1966) Ferguson TED20 P3 (195
Gunther,
Welkom op het forum.
Leuke combinatie heb je zo.
Welkom op het forum.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Hallo,
Mooie combinatie, heb zo een beetje hetzelfde vervoer voor de TEF met ploegje, maar bij mij staat er de MF35x met Multi power ervoor.
De P3 lijkt mooie gerestaureerd, ben nu ook bezig aan een P3, is de uwe nog met de originele P3 met vacuümpomp.
Woon ook in Belgie.
Gr Johan
Mooie combinatie, heb zo een beetje hetzelfde vervoer voor de TEF met ploegje, maar bij mij staat er de MF35x met Multi power ervoor.
De P3 lijkt mooie gerestaureerd, ben nu ook bezig aan een P3, is de uwe nog met de originele P3 met vacuümpomp.
Woon ook in Belgie.
Gr Johan
TEF,TED,FE35goudbuik,MF35x,MF65,Ford 8NAN,Ford Ferguson 2N.
Dank je,johan schreef:Hallo,
Woon ook in Belgie.
Gr Johan
Ja, in 't begin als je hem start draait hij wel met wat hoogtes en laagtes maar met wat dubbele mazout geven en wat warmdraaien gaat dit weg.
Dit hebben ze wel vaker(charmes van een oldtimertje). Net als de kleine olielekjes neem je dat erbij. Alhoewel, als je gas geeft dan pakt hij toch vlotjes aan, bij de MF135 is dit natuurlijk directer.
Sinds kort ben ik ook begonnen met de restauratie van een Ferguson ploeg (met identificatieplaatje). Dan is 't plaatje compleet(zie naar 't AnnaTEFka website logo)

Als deze klaar is begin ik aan een volgend project( Hanomag R425)
Dank je wel,admin schreef:Gunther,
Welkom op het forum.