even voorstellen

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
reddust135

even voorstellen

Bericht door reddust135 »

Sinds vorige week sta ik ingeschreven op deze geweldige site. mijn naam is Peter Vister en ben sinds vorig jaar de trotse bezitter van een MF135. De meeste van mijn vrienden en familie verklaren mij voor gek om een trekker te kopen als je in het centrum van Zevenaar woont. Maar als je als 14 jarig jongetje op een boerderij bent gaan werken en besmet bent geraakt met het geweldige gevoel om op zo'n machtige machine te zitten om te maaien te schudden of wat dan ook, weilanden om je heen en de geur van diesel. Leg het maar uit aan een buitenstaander!.
Het doel van de aanschaf was om mooie tochten de maken. Maar ja dan staat dat ding daar en ziet het er niet uit zoals je dat graag zou willen. En als je na een paar weken weer met vette handen bij je MF staat realiseer je je zelf dat je een hobby hebt.
Ik ben wel technisch maar op een heel ander vlak, heb me hier ook ingeschreven in de hoop dat er MF 135 bezitters tussen zitten die mij met goede raad en tips bij kunnen staan.

Met vriendelijk groet,

Peter Vister

admin
Site Admin
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door admin »

Peter,

Een beetje laat maar ook jij van harte welkom op het forum.
Succes met het opknappen en rijden van je MF 135.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Plaats reactie