Hallo,
Ik heb op de site verschillende links gevonden naar sites die werkplaatshandboeken verkopen.
Bij mij blijft de vraag wat is nu de goede.
Wat ik zoek is een werkplaatshandboek waar werkvolgordes, alle afstelgegevens , aanhaalmomenten, storingslijst in staan
Alvast bedankt
Hendrik-Jan
wat is een goed werkplaatshandboek voor mf35 met 3A152 motor
Moderators: Tony, fergie, admin
-
wat is een goed werkplaatshandboek voor mf35 met 3A152 motor
MF 35 snmy 1962
-
- Site Admin
- Contacteer:
Beste Hendrik-Jan,
Je hebt 3 soorten manuals.
Die manuals die ooit door de MF zijn uitgegeven. Dit zijn zeer goede boeken waar echt alles in staat wat je zoekt.
Dan heb je de I&T manauls. Deze zijn ook goed maar bevatten geen fout zoek tabellen.
Als laatste heb je de manuals van Tracpez. Persoonlijk vindt ik dat zonde van mijn geld.
Jij zoekt dus de manuals die ooit door MF zijn uitgegeven. In engeland zijn er diverse winkels die ze verkopen. Je kunt ze ook bestellen bij de FOFH. De nederlandse vertegenwoordiger hiervan is Jouke Bokma.
Je hebt 3 soorten manuals.
Die manuals die ooit door de MF zijn uitgegeven. Dit zijn zeer goede boeken waar echt alles in staat wat je zoekt.
Dan heb je de I&T manauls. Deze zijn ook goed maar bevatten geen fout zoek tabellen.
Als laatste heb je de manuals van Tracpez. Persoonlijk vindt ik dat zonde van mijn geld.
Jij zoekt dus de manuals die ooit door MF zijn uitgegeven. In engeland zijn er diverse winkels die ze verkopen. Je kunt ze ook bestellen bij de FOFH. De nederlandse vertegenwoordiger hiervan is Jouke Bokma.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Als je ze rechtstreeks in Engeland besteld ben je wel veel goedkoper uit! Prijzen voor originele MF boeken normaliter rond de 40 engelse ponden (circa 60 euro) Verkrijgbaar o.a. bij Patrick Edwards Ltd. email patrickmachinery@nospamaol.com of Dunlop tractor spares email bertie@nospamdunloptractorspares.co.uk Zie ook de websites die makkelijk te vinden zijn via Google.
Herman Swart
Verwijder nospam uit email adres voordat je een email stuurt
(admin)
Herman Swart
Verwijder nospam uit email adres voordat je een email stuurt
(admin)
Use it, don't abuse it - MF35 4 cylinder - MF65 Mark 2 - Ursus C355 - Miedema landbouwwagen - Lien achterlader - Mercedes 300D-W123 - BMW-Boxer1150RT - Have fun, shake it, don't brake it!