lanz D2416
Moderators: Tony, fergie, admin
-
lanz D2416
Goedenmiddag mede hobbyisten!
Ik heb een nieuw project op het werk. Deze keer is het een lanz D2416. Hiervan is de brandstof pomp gereviseerd maar de trekker is daarna nooit opgebouwd. De taak aan mij om hem aan de gang te krijgen. Ik zal wat fotos maken, zodat jullie kunnen zien hoe het ervoor staat. Ik weet alleen niet waar ik beginnen moet, dusz ijn er belangrijke dingen die ik niet vergeten moet etc? En in welke volgorde dient ze te worden opgebouwd? Ik hoor graag van jullie!
Ik zal de foto's op mijn Facebook zetten en voor jullie toegankelijk maken
Hier de link:
Ik heb een nieuw project op het werk. Deze keer is het een lanz D2416. Hiervan is de brandstof pomp gereviseerd maar de trekker is daarna nooit opgebouwd. De taak aan mij om hem aan de gang te krijgen. Ik zal wat fotos maken, zodat jullie kunnen zien hoe het ervoor staat. Ik weet alleen niet waar ik beginnen moet, dusz ijn er belangrijke dingen die ik niet vergeten moet etc? En in welke volgorde dient ze te worden opgebouwd? Ik hoor graag van jullie!
Ik zal de foto's op mijn Facebook zetten en voor jullie toegankelijk maken
Hier de link:
Groetjes Richard.
Ferguson TED P3 1950 - Ferguson TED 20 1950 - Ferguson Butterfly Plough - Ferguson Belt Pulley - Ferguson Subsoiler - Massey Ferguson 3 Furrow Plough - Massey Ferguson 198 Bar Mower
Pa heeft een MF 65 MK1
Ferguson TED P3 1950 - Ferguson TED 20 1950 - Ferguson Butterfly Plough - Ferguson Belt Pulley - Ferguson Subsoiler - Massey Ferguson 3 Furrow Plough - Massey Ferguson 198 Bar Mower
Pa heeft een MF 65 MK1
-
Re: lanz D2416
Groetjes Richard.
Pa heeft een MF 65 MK1
Pa heeft een MF 65 MK1
-
- Site Admin
- Contacteer:
Richard,
De link werkt. Ik krijg alleen de foto's niet te zien omdat ik geen toegang heb.
De link werkt. Ik krijg alleen de foto's niet te zien omdat ik geen toegang heb.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Hallo Richard,
Een mooie tractor lanz 2416!
Is er veel werk aan of alleen de brandstofpomp monteren?
Kan de foto's niet zien. (geen toegang)
Heb zelf ook 'n 2416 maar heb problemen met de krukas en drijfstang.
Dennis
Een mooie tractor lanz 2416!
Is er veel werk aan of alleen de brandstofpomp monteren?
Kan de foto's niet zien. (geen toegang)
Heb zelf ook 'n 2416 maar heb problemen met de krukas en drijfstang.
Dennis
-
hoi
Gerrit, om ze te zien moet je zelf ook facebook hebben en ingelogt zijn.
mvg hans eshuis
Gerrit, om ze te zien moet je zelf ook facebook hebben en ingelogt zijn.
mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
-
Oh! Ja ik kan de fotos hier niet uploaden omdat ze te groot zijjn. Iemand andere suggesties?
Dennis, zou jij een paar duidelijke fotos naar mij kunnen sturen van het smeersysteem?
Klopt het dat er ergens een banjobout komt waar twee olieleidingen op komen? Ik heb vandaag het meeste wel aangesloten maar ik weet niet hoe nu verder..
Als iemand een manier weet hoe ik de fotos kan laten zien , zal ik dst gelijk regelen.
Alvast bedankt, en een prettig weekend!
Dennis, zou jij een paar duidelijke fotos naar mij kunnen sturen van het smeersysteem?
Klopt het dat er ergens een banjobout komt waar twee olieleidingen op komen? Ik heb vandaag het meeste wel aangesloten maar ik weet niet hoe nu verder..
Als iemand een manier weet hoe ik de fotos kan laten zien , zal ik dst gelijk regelen.
Alvast bedankt, en een prettig weekend!
Groetjes Richard.
Pa heeft een MF 65 MK1
Pa heeft een MF 65 MK1
-
- Site Admin
- Contacteer:
Richard,
Lees de volgende link eens door:
http://www.annatefka.nl/phpBB/viewtopic.php?f=6&t=925
Daarin staat uitgelegd wat je moet doen. Lukt het hierna nog niet. Stuur dan de foto's maar naar mij met de email.
Dan pas ik ze wel aan en voeg ze toe aan je email.
Lees de volgende link eens door:
http://www.annatefka.nl/phpBB/viewtopic.php?f=6&t=925
Daarin staat uitgelegd wat je moet doen. Lukt het hierna nog niet. Stuur dan de foto's maar naar mij met de email.
Dan pas ik ze wel aan en voeg ze toe aan je email.
Groetjes Gerrit Preuter