MF 675 hefinrichting

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Andy

MF 675 hefinrichting

Bericht door Andy »

Hallo, de hefinrichting van mijn MF 675 zakt als motor draait. Ik heb hem net gekocht en ik kan de lift wel blokkeren met kleine schakelaar naast hefschakelaar maar doe ik iets mis of moet ik ergens iets regelen? onderaan aan de oliedrukschakelaars is er ook nog een hendel + en - voor de lift moet ik hiermee misschien iets doen?

Kan iemand mij helpen ? Met mijn MF 65 is er maar 1 hendel en werkt perfect :-) ben de nieuwe technologie nog niet gewoon ofwel is er iets mis :(

admin
Site Admin
Contacteer:

Re: MF 675 hefinrichting

Bericht door admin »

Andy,

Via de inhoudsopgave "techniek" en daarna "technische documenten" kun je onder andere het onderstaande document vinden:
http://www.annatefka.nl/mf_techniek/doc ... 1_000.html

Ik hoop dat je hier mee antwoord vind op je vraag.

Jou MF 65 heeft ook 2 handels om de hef te bedienen. Een voor de positie regeling en een voor de diepte regeling.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Andy

Bericht door Andy »

Hallo,

is wat ik nodig had !!! ondertussen heb ik dankzij de handleiding de juiste instellingen gevonden en werkt de hefinrichting perfect van de 675 !

Thanks !!!!

Andy

admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door admin »

Andy,

Graag gedaan hoor. Weer iemand blij gemaakt.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Plaats reactie