hoi kom even voorstellen roel (dusty)
heb pas een mf 135 gekocht daarvoor had ik een ted 20 naft petrol maar was een beetje licht vandaar de verandering
ik heb nog wel een paar vragen in verschiet hopelijk kunnen jullie me op weg helpen
voor onderdelen te bestellen vragen ze achter de serienummer maar ik weet niet waar ik die terug kan vinden ?
bouwjaar is 1971
type :135/8 "s"
dat staat op zijn papieren
iemand een idee
alvast hartelijk bedankt gr roel (dusty)
kennis maken
Moderators: Tony, fergie, admin
Re: kennis maken
Hallo Roel,
Welkom op deze site.
Het serienummer staat normaal op een rechthoekig plaatje, dit zit op het onderste losse rode plaatwerkdeel wat net onder het dashboard zit ( ter hoogte van je rechterknie als je op de tractor zit).(sorry foutje LINKERKNIE)
Bij een heel aantal 135 tractoren is het ook ingeslagen in de versnellingsbak aan de rechterkant, net onder het stuurhuisdeksel.
Groeten Wim.
Welkom op deze site.
Het serienummer staat normaal op een rechthoekig plaatje, dit zit op het onderste losse rode plaatwerkdeel wat net onder het dashboard zit ( ter hoogte van je rechterknie als je op de tractor zit).(sorry foutje LINKERKNIE)
Bij een heel aantal 135 tractoren is het ook ingeslagen in de versnellingsbak aan de rechterkant, net onder het stuurhuisdeksel.
Groeten Wim.
Laatst gewijzigd door massey 35 op do 15 nov 2012 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9
hoi wim
bedankt voor de reactie ga het morgen nakijken
heb hem vandaag op blokken gezet alle banden eraf die worden vervangen
en dan kunnen we de rest ook onder handen nemen
ik hou je op de hoogte
gr roel
bedankt voor de reactie ga het morgen nakijken
heb hem vandaag op blokken gezet alle banden eraf die worden vervangen
en dan kunnen we de rest ook onder handen nemen
ik hou je op de hoogte
gr roel
Hallo Roel,
Je kunt jou vragen die je hebt stellen op:
Het Massey Ferguson Forum
(Massey) Ferguson
Er zijn misschien wel meer mensen die dezelfde vraag hebben, zij kunnen dan ook lezen wat het antwoord is.
Er zijn ook wel meer forumleden die hier een goed antwoord op hebben.
Zo kunnen wij elkaar aanvullen zodat je compleet geheel krijgt.
Graag jou vraag even opnieuw stellen op deze plek a.u.b.
En ter aanvulling vermelden wat voor type MF 135 je hebt.
Een 135 met kromme vooras 6 bak, of een 135 met rechte vooras 8 bak, of een 135 met rechte vooras en multiepower 6 bak.
Zit er aan de linkeronderkant aan de achterbrug een klein driehoekig dekseltje met 3 boutjes?
Komen er net voor het stuurhuis 2 leidingen uit het koppelingshuis die naar voren gaan en zit hier ook nog een filter?
Dit kan namelijk allemaal van belang voor de plaats en de hoeveelheid hef- / hydrauliekfilters.
Groeten Wim.
Je kunt jou vragen die je hebt stellen op:
Het Massey Ferguson Forum
(Massey) Ferguson
Er zijn misschien wel meer mensen die dezelfde vraag hebben, zij kunnen dan ook lezen wat het antwoord is.
Er zijn ook wel meer forumleden die hier een goed antwoord op hebben.
Zo kunnen wij elkaar aanvullen zodat je compleet geheel krijgt.
Graag jou vraag even opnieuw stellen op deze plek a.u.b.
En ter aanvulling vermelden wat voor type MF 135 je hebt.
Een 135 met kromme vooras 6 bak, of een 135 met rechte vooras 8 bak, of een 135 met rechte vooras en multiepower 6 bak.
Zit er aan de linkeronderkant aan de achterbrug een klein driehoekig dekseltje met 3 boutjes?
Komen er net voor het stuurhuis 2 leidingen uit het koppelingshuis die naar voren gaan en zit hier ook nog een filter?
Dit kan namelijk allemaal van belang voor de plaats en de hoeveelheid hef- / hydrauliekfilters.
Groeten Wim.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9