kan iemand helpen bij wat ik nodig heb voor ( Ferguson TEF 1956) het aanbrengen van een richtingaanwijzer ( Lampen , schakelaar ed ) Het is hier in Duitsland verplicht om die te hebben anders komt je niet door de TUF (keuring)
bvd .
Hartelijkegroet , Willem
Richtingaanwijzers
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Richtingaanwijzers
Willem,
Je hebt nodig, een schakelaar, knipperrelais en lampen.
Als je de plus nog aan de trekker hebt zitten, moet je een ouderwetse uitvoering kiezen. Iedere uitvoering met 2 aansluitingen is geschikt. De 3 polige uitvoering werkt dan niet.
Je hebt nodig, een schakelaar, knipperrelais en lampen.
Als je de plus nog aan de trekker hebt zitten, moet je een ouderwetse uitvoering kiezen. Iedere uitvoering met 2 aansluitingen is geschikt. De 3 polige uitvoering werkt dan niet.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
-
- Contacteer:
Re: Richtingaanwijzers
Hello Willem,
Gerrit bedoeld dat het knipper relais een 2-polig moet zijn, types met 3 aansluitingen werken niet met de plus aan massa.
Groetjes,
René.
Gerrit bedoeld dat het knipper relais een 2-polig moet zijn, types met 3 aansluitingen werken niet met de plus aan massa.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....