weet iemand ook waar het overdrukventiel van de hydrauliek zit in het hefdeksel van de MF 25 en of die ook afgesteld kan worden.
gr Yntze
hydraukiek MF 25
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Contacteer:
Hello Yntze,
Welkom op het forum buurman !.
Check je E-mail inbox en reageer even. Hij zit op de pomp, ik kan je een plaatje ervan mailen. Je kunt ook even de onderdelen PDF downloaden van :
http://www.annatefka.nl/mf_ond_boek/tre ... 5_825t.pdf
Met dank aan Gerrit voor het online zetten. Het is onderdeel 26 op pagina 52 van het bestand.
Zo te zien is deze niet stelbaar dus testen en eventueel vervangen. Ik kan je alleen niet vertellen hoeveel druk hij moet houden. Mischien dat iemand hier het wel weet ?.
Groetjes,
René.
Welkom op het forum buurman !.
Check je E-mail inbox en reageer even. Hij zit op de pomp, ik kan je een plaatje ervan mailen. Je kunt ook even de onderdelen PDF downloaden van :
http://www.annatefka.nl/mf_ond_boek/tre ... 5_825t.pdf
Met dank aan Gerrit voor het online zetten. Het is onderdeel 26 op pagina 52 van het bestand.
Zo te zien is deze niet stelbaar dus testen en eventueel vervangen. Ik kan je alleen niet vertellen hoeveel druk hij moet houden. Mischien dat iemand hier het wel weet ?.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
-
- Site Admin
- Contacteer:
Yntze,
Het overdruk ventiel is afgesteld op 2000 psi. Het zit onder het hefdeksel op de pomp. Het is opnieuw af te stellen.
Ik kan komend weekend wel even kijken of ik ergens een instructie kan vinden. Ik heb ergens een servicemanual liggen. Als het daar in staat scan ik die pagina wel stuur hem per email naar je toe.
Het overdruk ventiel is afgesteld op 2000 psi. Het zit onder het hefdeksel op de pomp. Het is opnieuw af te stellen.
Ik kan komend weekend wel even kijken of ik ergens een instructie kan vinden. Ik heb ergens een servicemanual liggen. Als het daar in staat scan ik die pagina wel stuur hem per email naar je toe.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger