Hier ben ik dan

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
achterhoeker

Hier ben ik dan

Bericht door achterhoeker »

Hallo allemaal,
Op 14 jarige leeftijd vond ik het rijden op een trekker al leuk ik was toen zweefvlieger en moest de lijnen van de lier met een trekker weer uitleggen. Toen dacht ik al eens in mijn leven zal ik zelf een trekker bezitten maar ik kon het met mijn vrouw niet rond krijgen zij zij eerst als we een boerderij hebben mag jij een trekker kopen maar ja ik bleef maar zoeken ook ging ik altijd naar de oldtimer dagen hier in Meddo. Maar wat gebeurde er een paar weken geleden, zij kwam met een Duits trekker maandblad aanzetten ik dacht wat is dit nou vanaf daar ging alles wat sneller ik had inmiddels ook al een trekker op het oog. Dus heb ik op de dag dat mijn vrouw jarig was mij zelf maar een trekker cadeau gedaan. Inmiddels ben ik 59 jaar maar wel in het bezit van een Ferguson TEF diesel uit 1953 :D
Dus ik zal in de komende tijd regelmatig op dit forum zijn voor de nodige informatie.
Groet Hans
:D

achterhoeker

Re: Hier ben ik dan

Bericht door achterhoeker »

Hier is dan de foto
Groet Hans
Bijlagen
foto.jpg
foto.jpg (117.56 KiB) 6262 keer bekeken

Symen

Bericht door Symen »

Hallo Hans,

welkom op het forum. Schroom niet om vragen te stellen. Er is genoeg kennis over de tef. Ze ziet er nog origineel uit, hard plaatwerk zo te zien. Mijn voorkeur zou zijn zo ééntje origineel te houden. Dus niet in de lak. Maar dat is aan jou! Gr Symen.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.

Make time for your hobby!

françois

Bericht door françois »

Hallo Hans

Welkom op dit forum. Dit is wel een mooie TEF ziet er nog erg strak uit, is dit de originele lak of is ie ooit al herspoten?

MVG

François
Ferguson TEA 20 1954, Ferguson TED 20 1955, Ferguson FF30GV 1958 en Massey-Ferguson 35 (TVO) 1959. Ferguson dorspoulie, originele Ferguson canvas cover A-TE-A68, Ferguson 12-AO-28 ploeg (USA), Ferguson cultivator 9-SKF-20 (Fr.), Ferguson B-JE-A20 earthscoop en Ferguson T-JE-A20 link box

Plaats reactie