Hey hallo
Ik heb ook een franse ferguson 130 nu heb ik alleen problemen met de hef die werkte altijd goed tot ik na een paar maanden wilde ploegen de eerste keer toen ik de ploeg eraan deed ging hij al moeilijk omhoog en toen ik het eerste gangetje had geploegd ging hij nooit meer omhoog.
De pomp hoor je af en toe wel maar dan gaat de hef maar iets omhoog.
Ik heb er al nieuwe olie in gedaan en ook een nieuw filter maar het werkte tevergeefs zouden jullie misschien een oplossing weten. Ik kan er ook helemaal geen gegevens van vinden weten jullie misschien ook een plek daarvoor.
Mvg Richard
hef ferguson 130
Moderators: Tony, fergie, admin
-
-
- Site Admin
- Contacteer:
Richard,
Welk filter heb je precies vervangen? Als ik me niet vergis zit er een filter bij het zadel en een net boven de aftakas.
Verder is bekend dat de pompen in deze trekkers gevoelig zijn voor slijtage omdat er een filter in de aanzuigleiding zit (net boven de aftakas).
Als het filter verstopt raakt, gaat de pomp slijten.
Er staat een gebruiksaanwijzig en een onderdelenboek (plaatjes alleen) van de MF 130 op mijn website. Kijk bij techniek.
Ik heb nog meer informatie, maar die heb ik nog niet online staan.
Stuur me een email en ik neem contact met je op.
Welk filter heb je precies vervangen? Als ik me niet vergis zit er een filter bij het zadel en een net boven de aftakas.
Verder is bekend dat de pompen in deze trekkers gevoelig zijn voor slijtage omdat er een filter in de aanzuigleiding zit (net boven de aftakas).
Als het filter verstopt raakt, gaat de pomp slijten.
Er staat een gebruiksaanwijzig en een onderdelenboek (plaatjes alleen) van de MF 130 op mijn website. Kijk bij techniek.
Ik heb nog meer informatie, maar die heb ik nog niet online staan.
Stuur me een email en ik neem contact met je op.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
-
hey hey
Ik ben eruit het filter achter de aftakas zat helemaal dicht ik heb hem schoongemaakt en daarna nog eens en nog een keer gespoeld en toen was hij weer als nieuw. De hef werkt weer perfect!!!!
Erg bedankt voor je reactie en deze site is echt beter dan de ferguson dealer ha ha
groetjes Richard (goudbuikje)
Ik ben eruit het filter achter de aftakas zat helemaal dicht ik heb hem schoongemaakt en daarna nog eens en nog een keer gespoeld en toen was hij weer als nieuw. De hef werkt weer perfect!!!!
Erg bedankt voor je reactie en deze site is echt beter dan de ferguson dealer ha ha
groetjes Richard (goudbuikje)