Hallo,
weet iemand de kleurcode van de oude Miedema wagens?
Het betreft een fusee-gestuurd exemplaar.
Ik heb Jan de Vries al geprobeert te bereiken, maar tot op heden blijft het nog steeds stil aan de overkant.
mvg,
Marten van Hooidonk
kleurcode oude Miedema wagen
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Contacteer:
Re: kleurcode oude Miedema wagen
Hallo, hij is weer boven water eigenlijk te veel bij het eind gehad om allemaal te gaan uitleggen, kar zal nu toch wel bijna klaar zijn.
Heb een andere computer met andre gebruikers naam moet nog 3 dagen werken en heb dan even vakantie zal dan eindelijk eens het een en ander op papier gaan zetten. Schaam me toch wel Miedema rood dat het zo lang geduurd heeft.
Gr jan de Vries.
jan-aldizer@kpnmail.nl

Heb een andere computer met andre gebruikers naam moet nog 3 dagen werken en heb dan even vakantie zal dan eindelijk eens het een en ander op papier gaan zetten. Schaam me toch wel Miedema rood dat het zo lang geduurd heeft.
Gr jan de Vries.
jan-aldizer@kpnmail.nl

Ik ben in het gelukkige bezit van : een mf 65 bjr. 1964, een Massey Ferguson 165, een Porsche diesel junior bjr 1961, een Miedema mestwagen, een gewone 2 tons miedema wagen, Een 3 tons Miedema kieper, een Vicon kunstmeststrooier met metalen bak, 1 Wifo achterlader met sloothaak , een Gerlsma cardan hooi sleep, 2 x een Mentor cyclomaaier sm135, een Mentor 4 wielige mestwagen, een Mentor Gigant mestwagen en nog wat divers klein spul.