hef met drukregeling mf 135

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

jinte
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 18 jul 2012 21:33

Re: hef met drukregeling mf 135

Bericht door jinte »

geen hulppomp

de pomp die ik besteld had past ook niet volledig ik had een besteld met grove vertanding maar de tanden zijn niet volledig gelijk zijn wel grof maar van ik maar zitten er ook 2 sleufjes in voor een circlips om het tandwiel voor de optionele zij pto aan te drijven op zijn plaats te houden
dus heb ik er maar de oude as in de nieuwepomp gezet ook de pto as is niet standaard van een 135 maar van een 148, 158, 165 ook moeilijk te vinden er is enkele mm verschil die heb ik gevonden bij schlepper-teile.de moet die nog krijgen hopelijk past alles wanneer het word geleverd

iemand een idee van waar de bronzen stukjes komen die onder mijn differentieel lagen ik denk niet dat ze van bij het pompgedeelte hefdeksel of van bij de versnellingsbak kunnen komen wat denken jullie

grt

jinte
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 18 jul 2012 21:33

Re: hef met drukregeling mf 135

Bericht door jinte »

alles werkt terug nieuwe pomp Stack Pipe +de dichtingen +2 bevestiging pinnen pto as rollager +dichting en terug mijn oude externe hydraulische bediening gemonteerd hopelijk gaat ie terug 55 jaar mee

admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: hef met drukregeling mf 135

Bericht door admin »

Mooi dat alles weer werkt.
De pompen zijn best betrouwbaar. Dus dat moet wel lukken.

Veel plezier er mee.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

massey 35
Berichten: 1199
Lid geworden op: zo 31 jul 2011 15:58
Locatie: Achterhoek

Re: hef met drukregeling mf 135

Bericht door massey 35 »

Hallo Jinte,

Mooi dat alles het weer doet.
Nu nog drukken meten als je de ronde balenpers er achter hebt?
In bedrijf in het weiland?

Groeten Wim.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9

Plaats reactie