koel fan tef
Moderators: Tony, fergie, admin
-
koel fan tef
Hoi ik weet niet meer hoe mn koel fan gemonteerd zat dus ff op google afbeeldingen te kijken maar nu zie ik foto s van n keurig gerestaureerde trekker nog in de menie met de holle kant naar voren en ook n foto van n grijze met de bolle kant naar voren . Ik denk zelf dat de bolle kant naar voren moet maar weet het niet 100% zeker wie weet het wel zeker ? naar voren bedoel ik als ik voor de tractor sta. mvg Hans
-
- Contacteer:
Re: koel fan tef
Hello Hans,
Bolle kant naar voren en niet te dik in de verf !!.
Groetjes,
René.
Bolle kant naar voren en niet te dik in de verf !!.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
-
Re: koel fan tef
Dank je voor de bevestiging Rene , je ziet wel dat je veel via internet kunt vinden vooordat je het iemand gaat vragen maar je kunt ook de fouten van iemand zo overnemen. Ik had natuurlijk zelf n foto moeten maken voor het demonteren maar ja dan ben ik bezig en ga je vol gas door want het is toch vanzelfsprekend denk je dan en dan n half jaar later denk je hoe zat dat nou ook al weer.